رئیس شورای شهر یزد:

آموزش و پرورش مرکز تحول فرهنگی و مرکز علم و فناوری کشور است

رئیس شورای اسلامی شهر یزد به نقش دانشجو معلمان اشاره و عنوان کرد: آموزش و پرورش مرکز تحول فرهنگی کشور و مرکز تحول علم و فناوری است، دو چیزی که ما به شدت به آن نیاز داریم و این مسئولیت سنگین و بزرگی است که به دوش دوستان معلم گذاشته شده است.

«غلامحسین دشتی» در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای شهر که با حضور اعضا بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان یزد برگزار شد، با تقدیر از بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان در برگزاری کنگره شهدای دانشجو گفت: باید قدر کار خود را بدانید، کار برای شهید است و پیشنهاد می کنم به همان اندازه که روی کارهای اجرایی متمرکز شدید، روی محتوای شهیدشناسی کار عمیق داشته باشید.

وی افزود: شهدا آنقدر بزرگ هستند که ارزش گذاری و قدرشناسی آنها از دایره مومنین به خدا هم فراتر می رود، شهید را فقط مومنین احترام نمی گذارند بلکه همه انسان ها احترام قائل اند.

این مسئول خاطرنشان کرد: انسانیت، حسین(ع) می‌خواهد یعنی مرز قدرشناسی شهید از دایره مومنین خارج است، هرکس انسان باشد به شهید می رسد و برای آرمان و هدفش، که هدف الهی و انسانی است سرمایه انسانی خود را با خدایش معامله کرده است، این قله ارزش های دینی ماست.

وی اظهار کرد: برگزاری کنگره شهدا پایان ندارد و ارتباط‌ها باید تداوم یابد و حرکت شما دستگاه ها را به تکاپو می اندازد تا به شما کمک کنند و پیشنهاد می کنم برای این کار صندوق حمایت از فعالیت های فرهنگی داشته باشید.

به گزارش یزدی نیوز و به نقل از روابط عمومی شورای شهر یزد، دشتی در پایان گفت: شما بزرگترین خدمت فرهنگی را به مدیران دارید که پس از دفعات متعدد پیگیری و مراجعه، آن مدیر هم انگیزه برای کار پیدا می کند و شما مدیران را به عرصه جهاد و شهادت بر می‌گرداند.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..