مدیرعامل جدید سنگ آهن مرکزی ایران-بافق معرفی شد

در آیینی، مجتبی حمیدیان به عنوان مدیرعامل جدید سنگ آهن مرکزی ایران-بافق معرفی شد.

به گزارش یزدی نیوز، مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل پیشین و جدید سنگ‌آهن مرکزی ایران-بافق با حضور نماینده مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد، مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد و جمعی از مسئولان بافق برگزار شد

مسعود عظیمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد در این آیین گفت: نقش سنگ آهن در زندگی مردم بافق بسیار پر رنگ است و از معدود معادنی است که مدیران آن برخاسته از خود شهرستان هستند.

او ادامه داد: می‌توان با طراحی یک برنامه توسعه‌ای و با در نظر گرفتن ذی‌نفع بودن مردم، توسعه پایدار و به دنبال آن اشتغال پایدار را رقم زد و جهش ایجاد کرد.

حسین عامریان مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد نیز گفت: سنگ آهن مرکزی یک مجموعه ارزشمند برای کشور است، ولی باوجود فعالیت‌های انجام شده، نیازمند یک تحول اساسی در برنامه‌های خود است تا پایدار بماند.

او ادامه داد: در مقابل هر تغییری همواره مقاومت وجود دارد، ولی امر تحول، نیازمند همکاری تمام دستگاه‌ها و مردم است تا با موفقیت به سرانجام برسد.

در این مراسم، رضا فلاح مبارکه مدیرعامل پیشین سنگ آهن مرکزی ایران-بافق بعد از ۳۴ ماه تکریم و مجتبی حمیدیان به عنوان مدیرعامل جدید سنگ آهن مرکزی ایران-بافق معرفی شد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..