دستور رفع مشکل سیلاب‌های شهری در ورودی شهر شاهدیه

استاندار یزد با حضور در شهر شاهدیه دستور اصلاح هندسی و رفع مشکل سیلاب در ورودی این شهر را داد.

به گزارش یزدی نیوز مهران فاطمی در سیزدهمین جمعه‌ کاری خود، این هفته با حضور در شهر شاهدیه ضمن بازدید از پروژه‌های عمرانی این شهر در جریان تکمیل این پروژه‌ها و مشکلات و مسائل مردمی قرار گرفت.

فاطمی با اشاره به سیلاب‌های شهری در ورودی شهر شاهدیه گفت: دستور دادیم به طور عاجل و در یک اقدام کوتاه مدت اقداماتی انجام شود و این مشکل مرتفع شود.

وی افزود: در دراز مدت نیز مقرر شد یک طرحی گذاشته شود تا این مسئله به طور اساسی حل و فصل شود.

استاندار عنوان کرد: ورودی این شهر نیاز به اصلاح هندسی داشت که با شهرداری هماهنگ شد تا این اصلاح صورت گیرد.

فاطمی گفت: اقدامات خوبی در زمینه‌های بافت تاریخی و بازآفرینی شهری صورت گرفته است که واقعا قابل تقدیر است، در این زمینه یک سری موانع وجود داشت که پیگیر هستیم تا این مشکلات حل شود.

استاندار یزد ضمن بازدید از پروژه ورودی کنارگذر زیارتگاه شیخ محمد سلطان گفت: در اینجا یک نظر کارشناسی متفاوت بین اوقاف، شهردای و راهداری وجود داشت که توافق کردیم که این رینگی که اینجا وجود دارد سرمایه گذار انجام دهد و بحث آسفالت آن را شهرداری و اتصال این رینگ به کنار گذر نیز توسط راهداری صورت گیرد.

بازدید از قلعه تاریخی ابرند آباد، پروژه خیابان امام حسین (ع)، ورزشگاه گرد فرامرز و خیابان اصلی نصرت آباد از برنامه‌های استاندار یزد بود.

شهردار شاهدیه نیز با اشاره به اینکه شهرداری در پنج محور در راستای احیای بافت تاریخی و حفظ باغات فعالیت می‌کند گفت: اعتباری که امسال هزینه خواهیم کرد بالغ بر ۲۴۰ میلیارد ریال است که تماما اعتبارات داخلی شهرداری است.

میرنژاد افزود: نگاه ما این بوده است که شهرداری بیشترین هزینه و پروژه‌های عمرانی را در بافت تاریخی و در راستای بازافرینی شهری هزینه کند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..