نصب ۸۳ پایه چراغ روشنایی در نقاط مختلف شهر یزد

با مشارکت شهرداری و شرکت توزیع نیروی برق یزد نصب ۸۳ پایه چراغ روشنایی با چراغ‌های LED با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال در پنج نقطه از شهر در حال انجام است.

به گزارش یزدی نیوز، معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد گفت: پایه فنداسیون و نصب چراغ ۴۵ عدد پایه چراغ روشنایی در بلوار باروتکوب زاده انجام و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

محمدعلی سلمانی ندوشن افزود: ۳۸ عدد پایه چراغ روشنایی هم در بلوار میرزا حسن ابوترابی، خیابان احمدی روشن، انتهای شهید قندی و انتهای فلکه پنجم آزادشهر پایه فنداسیون نصب شده و در مرحله نصب چراغ می‌باشد که تا یک ماه آینده مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

 

وی با بیان اینکه ویژگی این طرح استفاده از چراغ‌های فوق کم مصرف LED است، اظهار داشت: لامپ‌هایی که قبلاً مورد استفاده قرار می‌گرفت، “متال هالید” بوده که مصرف برق آن ۴۰۰ وات است در حالی که لامپ‌های مورد استفاده در این طرح کمتر از ۱۰۰ وات برق مصرف می‌کند.

سلمانی ندوشن با اشاره به اینکه روشنایی معابر در شب ارتباط مستقیم با امنیت اجتماعی شهروندان دارد، تصریح کرد: کمبود روشنایی در برخی معابر سطح شهر، یکی از عواملی است که موجب بروز مشکلات و ناهنجاری‌ها از جمله تصادفات و مشکلات امنیتی می‌شود و امیدواریم با انجام اینگونه اقدامات گامی در جهت خدمت رسانی بهتر و بیشتر به شهروندان و جلب رضایتمندی برداشته شود.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..