رئیس سازمان نظام مهندسی کشور خبر داد

ایجاد خانه مهندس با کاربری‌های متنوع در هر استان‌

رئیس سازمان نظام مهندسی کشور از ایجاد خانه مهندس در هر کدام از استان‌ها با کاربری‌های اقامتی، ورزشی، تفریحی، تجاری، تالار و سالن‌های اجتماعات و بازیهای کامپیوتری خبر داد.

«احمد خرم» در حاشیه دیدار با استاندار و معاون عمرانی استان ضمن تاکید بر اهمیت مدیریت بحران، اظهار کرد: استان یزد دارای هفت هزار مهندس است که ٧٥٠ نفر از این تعداد عضو سازمان نظام مهندسی یزد و دارای تحصیلات عالیه هستند لذا در تمام زمینه‌ها می‌توان از توانایی آنها در هر آنچه ماموریت می‌شود، بهره گرفت.

وی در ادامه با اشاره اقدامات صورت گرفته در زمینه طرح جهش مسکن، از آمادگی نظام مهندسی ساختمان در زمینه کارگزاری ساخت مسکن در استان خبر داد.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشور از ایجاد خانه مهندس در هر استان خبر داد و گفت: خانه‌های مهندس در قالب هفت کاربری شامل کاربری‌های اقامتی، ورزشی، تفریحی، بازیهای کامپیوتری، تجاری، تالار و سالن‌های اجتماعات و همایش‌ها فعالیت می‌کنند لذا در صورت واگذاری زمین به این امر شاهد ایجاد خانه مهندس استان در سریع ترین زمان خواهیم بود.

وی افزود: این اقدام برای استانی مثل یزد که دارای جاذبه‌های توریستی و تاریخی فراوان است، حائز اهمیت است و با ایجاد آن می‌توان پای مهندسان کشور را نیز به استان یزد باز کنیم.

خرم با بیان این که بیش از نیمی از جامعه مهندسین فاقد مسکن هستند، ابراز امیدواری کرد در صورت همکاری و مساعدت استانداری و اداره کل راه و شهرسازی استان جهت اختصاص زمین مناسب برای ایجاد مسکن مهندسین اقدام شود.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشور بر همکاری‌های بین دستگاهی تاکید و در این باره اعلام آمادگی کرد و گفت: در دیدار با استاندار و معاون عمرانی ایشان در ارتباط با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، تاکید کردیم که باید بازوی توانای مدیریت استان و هماهنگ با نمایندگان باشیم تا کارها به خوبی انجام شود.

خرم در پایان اعلام کرد: از هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی یزد تقاضا کردیم به وضع پرسنل، امنیت شغلی و پرداخت‌ها به پرسنل جدی‌تر اهتمام داشته باشد و امیدواریم با همکاری بیشتر بتوانیم به این نکته نظرات که اشاره شد، دست یابیم.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..