تجمع کارگران شرکت سنگ آهن مرکزی بافق

به دنبال تغییر مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق جمعی از کارگران این شرکت با اعتراض به این موضوع دست از کار کشیدند و تجمع کردند.

به گزارش یزدی نیوز، صباغیان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر بافق با حضور در جمع کارگران معترض به تغییر مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران-بافق به مطالبات آنان پاسخ دادند

صباغیان گفت: حقوق کارگران اولویت کار مسئولان باید باشد و مطالبات آنان نباید نادیده گرفته شود.

وی، افزود:امنیت شغلی و بیمه کارگران باید تضمین شود و مسولیت اجتماعی شهر نیز مد نظر باشد.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: مسئولان صندوق بازنشستگی فولاد کشور و مسئولان استان باید در یک هفته وضعیت مدیریت سنگ آهن را مشخص کنند.

صباغیان رمز موفقیت را اتحاد مردم و مسئولان دانست و تاکید کرد: از مطالبات به حق مردم نخواهیم گذشت و حقوق منطقه و کارگران باید محفوظ بماند.

در حکمی از سوی عامریان مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور، مجتبی حمیدیان به عنوان مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران-بافق معرفی شد و تا قبل از این حکم، رضا فلاح مبارکه مدیرعامل این شرکت بود.
مجتبی حمیدیان، عضو بنیاد ملی نخبگان است که فارغ التحصیل کارشناسی مهندسی برق و کارشناسی ارشد MBA از دانشگاه صنعتی شریف می‌باشدو این جوان نخبه انقلابی که از افتخارات، این شهر، استان و کشور می‌باشند اکنون عضو هییت مدیره شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان خراسان و مشاور مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد است.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..