اجرای طرح یلدانه هلال احمر در استان یزد

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان یزد از اجرای پویش «یلدانه ۱۴۰۰» با هدف همراهی با افراد تنها و دور مانده از خانواده برای چهارمین سال متوالی خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز محمد زارع سروی گفت: پاسداشت سنت‌ها و رسوم کهن یکی از راه‌های انتقال فرهنگ است، اگر این رسوم با مفاهیم اکرام به همنوع آمیخته باشد الگوی مناسبی برای آیندگان خواهد بود

وی افزود: جمعیت هلال احمر با توجه به رسالت جهانی و انسان دوستانه خود به عنوان یک نهاد عام المنفعه با استفاده از توان داوطلبان و خیرین، ارائه خدمات بشردوستانه را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است.

زارع سروی گفت : یلدانه ۱۴۰۰ برای چهارمین سال متوالی برای همراهی با آن‌هایی که یلدا را تنها و دور از خانواده مانده اند و برای نشاندن لبخند بر لبان این عزیزان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر افزود : در پویش یلدانه امسال برنامه‌هایی نظیر همنشینی با عزیزانمان در مراکز نگهداری سالمندان، معلولان و جانبازان، کودکان بی سرپرست، گرمخانه ها، پایگاه‌های امداد و نجات، اورژانس، ایستگاه‌های آتش نشانی و همچنین حضور در مراکز درمانی و تجلیل از کادر درمان و خانواده‌های شهدای سلامت در دستور کار خواهد بود.

وی گفت : این طرح برای چهارمین سال است که از سوی سازمان داوطلبان هلال احمر انجام می‌شود.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..