دانشگاه فرهنگیان استان یزد برگزار می‌کند؛

همایش «آموزش الکترونیکی در دانشگاه فرهنگیان: چالش‌ها و راهکارها»

همایش استانی آموزش الکترونیکی در دانشگاه فرهنگیان با موضوع «چالش‌ها و راهکارها» ۲۵ بهمن ماه سال جاری در یزد برگزار می‌شود.

همایش استانی «آموزش الکترونیکی در دانشگاه فرهنگیان: چالش‌ها و راهکارها» با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش و صدا و سیمای استان یزد دوشنبه مورخ ۲۵ بهمن‌ ۱۴۰۰ به صورت مجازی و با حضور ارائه دهندگان مقالات شفاهی در دانشگاه فرهنگیان یزد برگزار می‌شود.

تاریخ پنجم بهمن‌ به عنوان آخرین فرصت ارسال مقالات در نظر گرفته شده و محورهای مبتنی بر اهداف این همایش، تهیه محتوای الکترونیکی در درس‌های مختلف دانشگاه فرهنگیان، تدریس آنلاین و آفلاین در محیط‌های یادگیری الکترونیکی، تدریس دروس عملی و کارگاهی در محیط‌های یادگیری الکترونیکی، ارزشیابی مستمر و پایانی در محیط‌های یادگیری الکترونیکی، شیوه‌های آموزش اساتید برای تدریس اثربخش در محیط‌های یادگیری الکترونیکی، طراحی فعالیت‌ها و تکالیف یادگیری در محیط‌های یادگیری الکترونیکی، پشتیبانی آموزشی مستمر از دانشجویان و اساتید در محیط‌های یادگیری الکترونیکی، تجربیات زیسته اساتید، مدرسان و دانشجویان از یادگیری الکترونیکی در دوران کرونا، جهت‌گیری، سیاست‌ها و برنامه‌های درسی الکترونیکی دانشگاه فرهنگیان در آینده، فعالیت‌ها و آموزش‌های حوزه فرهنگی در محیط‌های یادگیری الکترونیکی، مشارکت بخش‌های مختلف دانشگاه فرهنگیان در ارتقاء اثربخشی یادگیری الکترونیکی و نظارت و ارزیابی سازنده از فرآیند آموزش‌های الکترونیکی در دانشگاه فرهنگیان، تعریف شده است.

در این همایش مقالات برتر در دو پنل جداگانه به طور شفاهی ارائه و جمع‌بندی نهایی توسط داوران هر پنل صورت خواهد گرفت. همچنین ارائه گواهی معتبر، چکیده و پوستر مقالات پذیرفته‌ شده در فضای مجازی منتشر شده و متن کامل این مقالات هم در کتابچه همایش به چاپ خواهد رسید.

آدرس سایت همایش به منظور ارسال مقالات eedu.cfu.ac.ir و آدرس پست الکترونیکی همایش eedu@cfu.ac.ir است ولی اساتید و دانشجویان می‌توانند جهت کسب اطلاعات تکمیلی مرتبط با این همایش با شماره دبیرخانه همایش ۳۶۲۸۹۹۰۱ – ۰۳۵ یا دکتر عباس موحدی‌نسب دبیر کمیته اجرایی همایش به شماره ۰۹۱۳۲۵۰۰۸۹۱ تماس بگیرند.

یاداور می‌شود؛ این همایش از طریق آدرس https//www.aparat.com/yazd.cfu در صفحه آپارات، https://vc.cfu.ac.ir:۴۴۳/rhle۰qti۷yu۹/ در سامانه یادگیری الکترونیکی دانشگاه فرهنگیان و https//www.instagram.com/yazd_cfu در صفحه اینستاگرام دانشگاه پخش خواهد شد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..