آغاز احداث یک باب مدرسه دربخش مرکزی میبد

یک باب مدرسه خیری ۶ کلاسه در زیربنای هزار و یکصد متر مربع در روستای محمد آباد شهرستان میبد آغاز شد.

به گزارش یزدی نیوز حسین فلاح فرماندار میبد با قدردانی از خیر این مدرسه گفت: هزینه ساخت مدرسه باقیات و صالحاتی است که برجای می‌ماند و چه کاری بهتر از احداث مکانی که در آن فرزندان ایران اسلامی بتوانند مسیر تعلیم و تربیت را طی کنند.

فرماندار آموزش و پرورش را درصدر برنامه‌های شهرستان میبد خواند و گفت: با پیشتازی خیران نیک اندیش، احداث مدرسه به یک فرهنگ درمیبد تبدیل شده است تا مدیران و معلمان و دانش آموزان جز تعلیم و تربیت و کسب و دانش دغدغه ای نداشته باشند.

بخشدارمرکزی میبد گفت: با توجه به رشد جمعیت در سه روستای محمدآباد، جهان آباد و حجت آباد و مختلط بودن دانش آموزان و همچنین قدیمی بودن ساختمان مدرسه شهید رنجبر، نیاز مبرم به یک باب آموزشگاه جدید بود.

احمدی افزود: با پیگیری فرماندار، جلال عباسی یکی از خیران میبد متعهد شد مدرسه ۶ کلاسه ای را در زمینی به مساحت پنج هزارمترمربع و زیربنای هزار و یکصد مترمربع در دو طبقه با ۴ میلیارد تومان ظرف مدت یکسال احداث کند.

وی در این مراسم باقدردانی از فرماندار، خیراین مدرسه و اداره کل نوسازی مدارس و حمایت‌های امام جمعه و نماینده مردم میبد و تفت درمجلس شورای اسلامی گفت: قرار است تجهیزات این مدرسه را اداره کل نوسازی مدارس تامین کند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..