دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بهاباد افتتاح شد

رییس بسیج دانشجویی دانشگاه یزد در مراسم آغاز بکار دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بهاباد، با اشاره به نقش دفاتر بسیج در مراکز آموزش عالی گفت: اهمیت دانشجو و بسیج دانشجویی کادرسازی در تراز انقلاب و مطالبه گری همراه با عمل‌گرایی است.

«علی پورمیرزایی» در این مراسم با بیان این که فعالیت‌های این تشکل در راستای تبیین مواضع و دستور مقام معظم رهبری است، افزود: در ۴۲ سال عمر با برکت نظام ، فتنه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان با پشتوانه مردمی خنثی شد که نقش بسیج دانشجویی در این بین بی‌بدیل است.

وی تقویت روحیه مطالبه گری در دانشجویان را یکی از آرمان‌های این نهاد انقلابی دانست و گفت: دانشجوی بسیجی باید بتواند در همه حوزه‌ها با بصیرت وارد عمل شود و ضمن حفظ روحیه استکبارستیزی خود زمینه‌های پیشرفت جامعه و کشور را فراهم کند.

پورمیرزایی با توجه به فعالیت بسیج دانشجویی در دانشگاه آزاد اظهار کرد: این مجموعه را می‌توان از فعال‌ترین و پویاترین تشکل‌های دانشجویی دانشگاه خواند؛ چرا که در تمامی زمینه‌های فعالیت خود به‌ویژه در اردوهای جهادی و دیگر فعالیت‌های دانشگاهی توانست کارنامه ممتازی از خود ارایه کند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه یزد تصریح کرد: حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد یکی از فعالترین حوزه‌های دانشجویی به شمار می‌آید که نشان از ورود فعالانه آنها به عرصه تلاش دارد.

وی مطالبه‌گری و عدالت‌خواهی و اقدام تخصصی را ۲ خاصیت بسیار مهم بسیج دانشجویی برای انقلاب دانست و اضافه کرد: جوان دانشجو و بسیجی وام دار کسی نیست و از طرفی عدالت خواهی فطری درونش زنده است و اقدام تخصصی در بسیج دانشجویی هم از بعد نظری و هم عملی هم برای فرد و هم برای تشکل و جامعه مفید است.

در این مراسم که امام جمعه، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد، رییس دانشگاه آزاد یزد و جمعی از مسئولان، طلاب و روحانیون حضور داشتند، «علی بمانی» به عنوان مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بهاباد معرفی شد.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهاباد سال ۱۳۸۵ با ۴۵ دانشجو کار خود را آغاز کرده و هم اکنون ۲۴۱ دانشجو در رشته های کارشناسی آموزش و پرورش ابتدایی، جی. آی.اس(GIS)، رایانه و رشته‌های کاردانی حسابداری، معماری، نقشه کشی ساختمان، الکتروتکنیک، مکانیک و معدن، در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..