کمک ۱۳۰ میلیاردی خیرین در سفر رئیس جمهور به یزد در حوزه زندانیان

معاون اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب یزد گفت: همزمان با سفر رئیس جمهور به استان بیش از ۱۳۰ میلیارد ریال توسط خیرین استان به زندانیان و خانواده آنان کمک اهدا شد.

«سعیده رامش» در تبیین دستاوردهای سفر رئیس جمهور به استان یزد گفت: در حاشیه این سفر و در حوزه حمایت از خانواده زندانیان و آزادی محکومین و زندانیان نیازمند اقدامات خوبی انجام شد.

وی به تهیه ۱۰۰ سری جهیزیه با کمک یکی از خیرین استان اشاره کرد و افزود: این ۱۰۰ سری جهیزیه شامل ۱۷ قلم کالای اساسی بود که به زوج های جوان و خانواده های نیازمندی که از امکانات ابتدای زندگی محروم بودند اهدا شد.

معاون اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب یزد تصریح کرد: ارزش ریالی مجموع کمک صورت گرفته در این حوزه بیش از ۱۱۰ میلیارد ریال بوده است.

وی اظهار کرد: همچنین با همت ۳ تن از خیرین استان زمینه آزادی ۱۰۰ نفر از زندانیان و محکومین نیازمند از زندان در سفر رئیس جمهور به استان فراهم گردید.

رامش افزود: جهت آزادی این تعداد زندانی دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان توسط خیرین پرداخت و زمینه آزادی تعدادی از اتباع، مددجویان کانون اصلاح و تربیت، محکومین بیمار و تعدای زندانی از بند نسوان فراهم شد.

به گزارش یزدی نیوز و به نقل از روابط عمومی دادگستری یزد، معاون اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب یزد در پایان با تقدیر از خیرین استان گفت: حمایت خیرین در حوزه زندانیان اقدامی موثر در جهت کاهش آسیب‌های مرتبط با حوزه زندانیان و به ویژه خانواده های آنان خواهد بود.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..