سرپرست فرمانداری یزد:

شوراهای اسلامی بازوان توانمند دولت در مسائل اجرایی

سرپرست فرمانداری یزد گفت: شوراهای اسلامی در عرصه های مختلف به عنوان بازوان توانمند دولت در مسائل اجرایی هستند و می توانند به عنوان یار دولت در افزایش سطح توسعه یافتگی در جامعه مشارکت کنند.

به گزارش یزدی نیوز، " مصطفی سالاری " در جمع بخشدار، روسای شورای اسلامی شهر و روستاها و دهیاران بخش زارچ با بیان اینکه همه مسئولین باید به دنبال ارائه خدمت صادقانه به مردم باشند اظهار داشت: تمام تلاش خود را برای توسعه و آبادانی بیش از پیش شهرستان یزد و بخش های تابعه در چارچوب قوانین و مقررات به کار خواهیم گرفت.

سرپرست فرمانداری یزد با اشاره به نامگذاری سال ۹۵ به عنوان « سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل » از سوی مقام معظم رهبری افزود: رهبر معظم انقلاب با نگاه خاص و با توجه به مباحث کلان کشور هر سال نام و شعاری انتخاب می نمایند که در این راستا با تعامل  و همراهی مردم و مسئولین می توان این شعار را در عمل محقق ساخت.

وی مشارکت مردم در تصمیم گیری ها و تعیین سرنوشت آینده خود را یکی از برکات انقلاب اسلامی بر شمرد و تصریح کرد: با تشکیل شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال ۷۷ حضور و مشارکت مردم در تصمیم گیرهای و تصدی نقش های مختلف در جامعه بیشتر از گذشته برای آحاد مختلف جامعه ایجاد شد.

" سالاری " از شوراها به عنوان پل ارتباطی میان مردم و مسئولین یاد کرد و ابراز داشت: شوراهای اسلامی در عرصه های مختلف به عنوان بازوان توانمند دولت در مسائل اجرایی هستند و می توانند به عنوان یار دولت در افزایش سطح توسعه یافتگی در جامعه مشارکت کنند.

سرپرست فرمانداری یزد در ادامه به کمبود اعتبارات عمرانی در سالهای گذشته نیز اشاره کرد و افزود: خوشبختانه با همراهی دستگاه های اجرایی مختلف و مشارکت مردم طرح ها و پروژه های زیرساختی خوبی در سطح روستاهای شهرستان یزد انجام شده است.

وی با تقدیر از عملکرد مناسب خیرین زارچی در احداث پروژه های مختلف در سطح بخش گفت: توانمندی های خیرین در توسعه فضاهای آموزشی، فرهنگی، ورزشی و …  اثر گذار است و از اینرو مدیران باید با تسهیل و تسریع کارها و درخواست ها و حفظ احترام خیرین زمینه حضور فعال تر بخش خصوصی و غیر دولتی را در پروژه های مختلف فراهم آورند.

" سالاری " در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه بخش زارچ دارای ویژگی های خاصی است افزود: بخش زارچ از نیروهای توانمند، نخبه و فرهیخته بهره مند است که قطعاً با تعامل و همفکری با این افراد از این ظرفیت و پتانسیل مناسب در راستای رفع مسائل و مشکلات این منطقه باید استفاده نمود.

سرپرست فرمانداری یزد در پایان با تأکید بر اولویت بندی مشکلات اظهار داشت: با شناسایی، اولویت بندی ، برنامه ریزی جامع و هدفمند و تعامل و همکاری می توان مسائل این بخش را مرتفع نمود.

در این دیدار بخشدار و رؤسای شوراهای اسلامی شهر و روستا به ارائه نظرات و دیدگاه های خود در راستای رفع مسائل و مشکلات بخش زارچ پرداختند.

بخش نظردهی بسته شده است..