تشکیل تاکنون ۷۷ پرونده تخلف در بازار شب یلدای یزد

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان یزد با اشاره به برنامه‌ی ویژه‌ی نظارت تعزیراتی ویژه شب یلدا به منظور حفظ آرامش بازار در استان، از تشکیل تاکنون ۷۷ پرونده تخلف در این باره خبر داد.

«علی اکبر مختاری» ضمن اعلام این خبر گفت: گشت مشترک تعزیرات حکومتی ویژه شب یلدا به منظور حفظ آرامش بازار و افزایش تقاضا برای خرید اقلام مورد نیاز به مدت ۱۰ روز از تاریخ بیستم آذرماه آغاز شده است.

وی بیان کرد: این گشت با همکاری و مشارکت سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، مرکز بهداشت و سایر دستگاه‌های اجرایی و نظارتی استان برنامه‌ریزی شده و تا کنون ۷۷ پرونده تخلف در قالب گشت مشترک تشکیل شده است.

مختاری تصریح کرد: در طول این مدت، گشت‌ های مشترک در ساعات اداری و غیراداری فعالیت‌های اقتصادی مرتبط را در استان بازرسی و نظارت می‌کنند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اضافه کرد: البته این گشت‌ ها از گذشته در همه شرایط وجود داشته اما در این مدت با توجه به افزایش تقاضا برای اقلام مورد نیاز مردم مانند آجیل، میوه و شیرینی و سایر اقلام مرتبط کالاهای مورد هدف بازرسی گشت ‌های مشترک قرار گرفته است.

به گزارش یزدی نیوزو به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی یزد، مختاری یادآور شد: نظارت بر قیمت و کیفیت فروش و عرضه این اقلام به صورت ویژه در دستور کار گشت‌های مشترک خواهد بود.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..