مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی یزد برگزار شد

مسئول دفاتر نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی یزد از برگزاری بیست و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عتـرت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد به صورت حضوری و برخط مجازی خبر داد.

حجه الاسلام «حسن زارع» با اشاره به برگزاری این مسابقات طی مدت دو روز در سالن آمفی تئاتر سلطانی این دانشگاه، گفت: بیست وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عتـرت ویژه استـادان، کارکنان و دانشجویـان دانشگـاه آزاد اسلامی واحد یزد،‌در دو بخش برادران و خواهران با شور و استقبال مضاعف متسابقین نسبت به دوره‌های قبل برگزار شد.

وی تصریح کرد: بخش شفاهی بیست وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت ویژه استادان و دانشجویان به صورت حضوری و برخط مجازی برگزار شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: این دوره از مسابقات شامل رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ قرآن کریم پنج جزء، ۱۰جزء و ۲۰ جزء، ویژه دانشجویان برادر در رشته‌های تواشیح ، اذان، دعا ومناجات خوانی(فرازهایی از صحیفه سجادیه)، در بخش کارکنان در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل،حفظ قرآن کریم در(۵ جزء،۱۰ جزء و ۲۰جزء و حفظ کل)، با حضور داوران برتر کشوری استان با حضور ۱۱۷ نفر برگزار شد.

وی با بیان این که حضور خواهران در این دوره از مسابقات پررنگ‌تر از برادران بود، گفت: با وجود استقبال زیاد در این دوره طی سالهای اخیر، در این مسابقات حضور بانوان بسیار چشمگیر بود.

به گزارش یزدی نیوز و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاداسلامی یزد، زارع در پایان اظهار کرد: کارکنان دانشگاه با امتیاز ۶۰ و اساتید و دانشجویان با کسب امتیاز نمره حداقل ۷۰ ، راهی مرحله انتخاب استانی در سال جاری خواهند شد و در نهایت نیز رتبه های برگزیده به مرحله کشوری استان مشخص خواهند شد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..