وزیر ورزش در اردکان:

تغییر به نفع جوانان در ساختار ورزش و جوانان در راه است

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: به دنبال طرحی در راستای تغییر ساختار ورزش و جوانان هستیم که با رایزنی با مجلس شورای اسلامی و درایت نمایندگان در صورت محقق شدن این طرح، رئیس سازمان جوانان با جایگاه معاونت وزیر ایجاد خواهد شد که رئیس جمهور محترم نیز بر ارتقاء این وزارت خانه تاکید دارند.

“سیدحمید سجادی” که در شورای اداری شهرستان اردکان با حضور رئیس شرکت ملی گاز ایران و جمعی از مسولان استانی و شهرستانی برگزار گردید با اشاره به فلسفه حضور ریاست جمهوری در استان ها تاکید کرد: پیگیری، شنیدن درک و پیدا کردن راه حل، همراهی و همدری و برنامه ریزی برای رفع موانع و مشکلات از برکات سفرهای استانی با رئیس جمهور است که با دیدارهای رودرو اتفاق می‌افتد.

وی که به نمایندگی از هیئت دولت در اردکان حضور پیدا کرده بود افزود: توصیه ریاست جمهور در این سفرها پیگیری بدور از حاشیه مشکلات مردم است که تاکید ایشان براین موضوع است که ما وظیفه اداره امور کشور و مردم را برعهده داریم و سعی کنید از حق دولت و مردم نگذرید و پاسخگو باشید.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ دغدغه‌مندی یکی از شهروندان اردکان در حوزه جوانان تاکید کرد: به دنبال طرحی در راستای تغییر ساختار ورزش و جوانان هستیم که با رایزنی با مجلس شورای اسلامی و درایت نمایندگان در صورت محقق شدن رئیس سازمان جوانان با جایگاه معاونت وزیر ایحاد خواهد شده که جناب رئیس جمهور هم بر ارتقاء این وزارت خانه تاکید دارند.

سجادی بحث جوانان را اولویت اول دولت و وزارت ورزش خواند و خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم بیانیه گام دوم و فرمایشات مقام معظم رهبری به اجرا در آید باید در حوزه جوانان برنامه ریزی بهتری داشته باشیم.

وی حامل یک خبر خوش برای ورزشکاران دوچرخه‌سواری یزد بود که در شورای اداری شهرستان اردکان گفت: در حوزه وزارتخانه ورزش مصوبات پروژه های ورزشی استان یزد ۹۰ میلیارد تخصیص بودجه برای پیست‌ دوچرخه سواری استان اختصاص یافت که طی دوسال آینده به اتمام برسد که بعنوان اولین سالن‌های ورزشی استاندارد کشور در رشته دوچرخه‌سواری خواهد بود.

سجادی به سفر معاون ورزش بانوان این وزارت‌خانه در آینده نزدیک در اردکان اشاره کرد و گفت: با توجه به ظرفیت بالای ورزش بانوان اردکان امروز تصمیم بر حضور معاونت حوزه ورزش بانوان وزارتخانه در اردکان گرفته شد که بتوانیم پایلوت ورزش بانوان را با رعایت ارزش‌های دینی استقلال و خودکفا شدن بانوان در این شهرستان اجرایی کنیم که مورد تاکید رئیس جمهور نیز هست.

وزیر ورزش برنامه ریزی وزارتخانه در حوزه ورزش همگانی، ورزش ‌قهرمانی و بازی‌های آسیایی و المپیک را بسیار جدی و در دست برنامه عنوان کرد که با توجه به اهمیت المپیک و کاهش زمان ۴ساله به ۳ سال باتوجه به تاخیر المپیک ۲۰۲۰ نیز برنامه ریزی های زیرساختی در دست انجام است.

وی افزود: در جلسه میز خدمت در اردکان نیز مشکل حاد پهنه صنعتی، آلودگی محیط زیست، مشکلات اقتصادی مردم و مشکلات آب و باغات اردکان مورد بحث و پرسش و پاسخ قرار گرفت که گزارش آن به رئیس جمهور ارائه خواهد شد.

به گزارش یزدی نیوز وزیر ورزش در برنامه سفر خود به اردکان به همراه جمعی از مسئولان استان و شهرستان در مجموعه ورزشی آزادی اردکان حضور یافت و ضمن بازدید از بخش های مختلف و امکانات این مجموعه ورزشی از نزدیک در جریان امکانات ورزشی و موفقیت ورزشکاران اردکانی قرار گرفت.

نماینده ویژه رییس‌جمهور در ادامه سفر به شهرستان اردکان در بازدیدهایی جداگانه از مجتمع ورزشی و ورزشگاه ۱۲هزارنفری چادرملو، پیست سوارکاری، پارک چند منظوره اختصاصی بانوان شهر احمد آباد در بخش مرکزی اردکان، ورزشگاه چمن مصنوعی عقدا و بافت تاریخی عقدا و خط تولید فولاد در مجتمع صنعتی چادرملو بازدید کرد و در نهایت در جلسه شورای اداری شهرستان اردکان با تعدادی از نمایندگان مردم شهرستان اردکان در گروه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، اجتماعی، ایثارگران، محیط زیستی، اقتصادی و صنعتی دیدار و به پای مشکلات و سوالات آنان نشست.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..