کاهش ۵۰ درصدی هزینه دریافت تسهیلات مسکن

مدیر شعب بانک مسکن استان یزد: هزینه دریافت تسهیلات ساخت و تعمیر مسکن تا ۲۵ دی ماه، ۵۰ درصد کاهش یافته است.

محمد غفوریان درباره طرح جدید بانک مسکن برای ارائه تسهیلات گفت: به منظور رفاه حال مشتریان و کاهش هزینه‌های مرتبط با اخذ تسهیلات و در آستانه هشتاد و سومین سالروز تاسیس بانک مسکن، طرح ۸۳ را از امروز اجرا کرده و تا ۲۵ دی ماه ادامه دارد.

وی افزود: متقضایان دریافت وام مسکن از محل اوراق گواهی حق تقدم، صرفا برای ۵۰ درصد میزان تسهیلات خود اقدام به خرید اوراق کرده و ۵۰ درصد باقیمانده، بدون خرید اوراق و از محل تسهیلات بدون سپرده پرداخت می‌شود.

مدیر شعب بانک مسکن استان اظهار داشت: پیش از این برای دریافت تسهیلات ۳۲۰ میلیون تومانی خرید و ساخت، باید ۶۴۰ برگ اوراق خریداری و به بانک ارائه می‌شد، که هم اکنون ۳۲۰ برگ تقلیل یافت.

غفوریان ادامه داد: برای تسهیلات ۸۰ میلیون تومانی نیز به خرید ۱۶۰ برگ اوراق حق تقدم نیاز بود که در این طرح به ۸۰ برگ کاهش یافته است.

وی تصریح کرد: زوجین برای خرید و تعمیر منزلی که نیاز به تعمیر دارد، ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت می‌کنند، به شرطی که واحد مسکونی حداکثر ۲۵ سال قدمت و دارای سند مالکیت و پروانه و پایان کار باشد.

غفوریان خاطرنشان ساخت:این طرح سبب می‌شود تا هزینه دریافت تسهیلات به یک دوم کاهش یافته و فرصت مناسبی برای متقاضیانی است که می‌خواهند از محل اوراق حق تقدم، اقدام به دریافت تسهیلات ساخت یا تعمیر کنند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..