معاون وزیر صمت:

عزم وزیر صمت همکاری حداکثری با صنایع یزد در قالب طرح آمایش است

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: عزم وزیر صنعت، معدن و تجارت، همکاری حداکثری با صنایع یزد و سرمایه گذاران این حوزه در قالب طرح آمایش این استان است.

«علی رسولیان» در حاشیه برگزاری میز ارتباطات مردمی در سازمان صمت استان یزد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دولت سیزدهم معتقد به پاسخگویی به موقع به مردم است و تلاش ما نیز پاسخگویی صمیمانه و رو در رو به مردم خواهد بود.

وی تاکید کرد: مردم باید احساس کنند که ما خدمتگزاران آنها هستیم و با وجود آنهاست که حضور ما در دستگاه‌های دولتی معنا پیدا می کند.

مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی بیان کرد: هر لحظه آماده پاسخگویی به مردم هستیم و در این زمینه با سایر دستگاه‌ها ارتباط برقرار می‌کنیم تا مشکلات بین بخشی دستگاهی مردم با کمترین معطلی حل و فصل شود.

وی با اشاره به مشکلاتی که امروز در میز ارتباطات مردمی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد مطرح شد، افزود: بیشترین درخواست‌ها و مشکلات مردم حول محور تقسیط در صندوق ضمانت صنایع کوچک، واگذاری زمین، اقساط زمین در شهرک‌های صنعتی، تامین مالی، تامین مواد اولیه به ویژه برای صنایع فولادی و غیره بود.

رسولیان تاکید کرد: یزد استان صنعتی با ظرفیت‌های بسیار خوب است و سرمایه‌گذاران پیگیر، سختکوش و پای کاری دارد و عزم وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز این است که در قالب طرح آمایش، حداکثر همکاری را با صنعتگران و سرمایه گذاران این استان داشته باشد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..