دایر شدن میز خدمت در یزد

همزمان با سفر رییس جمهور به یزد، میز خدمت در اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان وشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد بر پا می‌شود.

به گزارش یزدی نیوز؛مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد از دایر شدن میز ارتباطات مردمی همزمان با سفر رئیس جمهور به استان یزد خبر داد.

محمدرضا پاکدل با اعلام این خبر گفت: همزمان با سفر رئیس جمهور به یزد، علی بحرینی نماینده ویژه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس مرکز بازرسی و نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات، یوسف رضایی نیک معاون مجری طرح توسعه ارتباطات روستایی وزارت و ابراهیم یافتیان، عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران به منظور ارتباط مستقیم با مردم شریف استان، در اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مستقر می‌شوند.

پاکدل افزود: مردم استان یزد می‌توانند روز‌های پنج شنبه و جمعه ۲۵ و ۲۶ آذر ماه از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ به صورت حضوری و چهره به چهره با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان واقع در چهارراه پژوهش، خیابان استاد احمد آرام، خیابان بهار (تلفن۳۸۲۶۲۰۰۶) مراجعه و یا از طریق ارتباط با سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت «تلفن ۱۱۱ و سامانه www.۱۱۱.ir» درخواست‌های خود را مطرح کنند.

وی اظهار کرد: میز ارتباطات مردمی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات پاسخگوی درخواست‌های مرتبط با مخابرات، اپراتور‌های تلفن همراه، شرکت‌های ارائه‌دهنده اینترنت خانگی، پست، پست بانک و دفاتر پیشخوان می‌باشد.
همچنین میز خدمت در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد با حضور مرتضی رضیعی مدیرکل بازرسی وزارت نفت در روز‌های پنجشنبه و جمعه از ساعت ۸ تا ۱۸ برپا می‌شود و مردم می‌توانند با حضور در خیابان کاشانی –شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ، مشکلات خود را مطرح کنند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..