لزوم روایت زیبایی‌هایی دوران کرونا

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد: صحنه‌های زیبایی در دوران کرونا در جامعه رقم خورد که روایت این صحنه‌ها خواسته رهبر معظم انقلاب است.

به گزارش یزدی نیوز، حجت الاسلام مجتبی صداقت در مراسم تقدیر از خیرین و فعالان برنامه‌های میدانی فرهنگی بسیج دانشجویی استان گفت: کرونا تلخی‌های بسیاری داشت، بسیاری از هموطنانمان را از ما گرفت و اکثر خانواده‌های ایرانی عزادار شدند، اما در کنار این حوادث ناگوار اتفاقات ویژه‌ای نیز افتاد که نباید از آن غافل شد.

وی افزود: این که رهبر انقلاب در دیدار با پرستاران از عدم روایت این اتفاقات زیبا گلایه داشتند، نشان دهنده این واقعیت است که هنوز آنچنان که باید و شاید در این عرصه فعالیت نشده است.

صداقت بیان داشت: رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب از حرکت عمومی به سمت ایجاد تمدن نوین ایرانی صحبت می‌کنند و طلایه دار این حرکت جوانان هستند.

وی با تاکید بر لزوم شکل گیری حرکت‌های مردمی برای ایجاد تحول در جامعه تصریح کرد: تولید ماسک، ملزومات کادر درمان و مردم و برگزاری رزمایش‌های کمک مومنانه و مواسات اتفاقاتی بود که در دوران کرونا شاهد آن بودیم و همه با حرکت‌های مردمی شکل گرفت.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد ادامه داد: رهبری داهیانه رهبر انقلاب و درگیر کردن مردم، شناخت مساله و نیاز روز، وجود نیرو‌های خودجوش و آتش به اختیار و نیز شکل گیری حلقه‌های میانی و شتاب دهنده باعث شد تا اتفاقات موثری در مقابله با کرونا شکل گیرد.

 

مسئول بسیج دانشجویی استان یزد هم گفت: ماموریت اصلی بسیج دانشجویی تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی است، که این ماموریت در دل انجام ماموریت ها به سرانجام می رسد.

 

علی پورمیرزایی افزود: یک روز جنگ کارخانه انسان سازی و تربیت افراد بود، ما امروز در این اقدامات جهادی و ارزشمند به دنبال رسیدن به همان نتیجه هستیم.

 

وی تصریح کرد: دانشجویان بسیجی جز اولین هایی بودند که برای کمک به کادر درمان وارد بیمارستان شدند آن هم در دورانی که کرونا در دل بسیاری هراس افکنده بود.

در پایان این مراسم با اهدای لوح یادبود از دانشجویان بسیجی فعال در عرصه مبارزه با کرونا و همچنین عوامل برگزاری مراسم‌های فرهنگی تقدیر به عمل آمد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..