دیدار مدیران بندرخشک پیشگامان با مدیرکل جدید راه آهن یزد

مدیران بندرخشک پیشگامان با مدیرکل جدید راه آهن استان یزد دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان ،در این دیدار، رضایی مدیرعامل بندرخشک پیشگامان با تبریک انتصاب سید مصطفی داوودی به عنوان مدیرکل جدید راه آهن استان یزد بر پتانسیل بیش از پیش استان در زمینه حمل  ونقل ریلی تاکید کرد.

رضایی با برشمردن خصوصیات حمل نقل ریلی در استان یزد گفت: یزد محور مواصلاتی در حوزه راه ها به ویژه راه آهن است و یک سوم حمل و نقل ریلی کشور با استان یزد مرتبط است زیرا یک سوم مسیرهای ریلی کشور از یزد عبور می کند.
وی با اشاره به اتصال بندرخشک پیشگامان به شبکه سراسری ریلی کشور خاطرنشان کرد: اقدامات انجام شده در زمینه توسعه خطوط ریلی و ایجاد زیرساخت ها زمینه لازم را برای توسعه بیش از پیش استان یزد مهیا کند.
رضایی ضمن تبریک انتصاب داوودی به این سمت از تلاش های محمد دهقانپور مدیرکل پیشین راه آهن استان یزد تقدیر و تشکر کرد.
مدیرکل راه اهن نیز در این دیدار با اشاره به نقش بخش خصوصی در توسعه کشور در خصوص همکاری برای توسعه زیرساخت های استان خصوصا در بخش حمل و نقل تاکید کرد.
در این دیدار صمیمانه با اهدای لوح تقدیری از تلاش های دهقانپور مدیرکل پیشین راه اهن استان یزد توسط بندرخشک پیشگامان تجلیل شد.
گفتنی است بندرخشک پیشگامان اواخر سال گذشته با سرمایه گذاری گروه تعاونی پیشگامان از طریق ایستگاه ریلی رخش به شبکه سراسری ریلی پیوسته است و به عنوان اولین بندرخشک غیردولتی و تعاونی ایران متصل به شبکه سراسری شناخته می شود.

بخش نظردهی بسته شده است..