کوچک‌زاده مدیر مرکز آموزش حوزه هنری کشور شد

سرپرست حوزه هنری استان یزد به عنوان مدیر مرکز آموزش حوزه هنری انقلاب اسلامی منصوب شد.

به گزارش یزدی نیوز محمدمهدی دادمان رئیس حوزه هنری در حکمی محمدصادق کوچک‌زاده را به عنوان «مدیر مرکز آموزش حوزه هنری انقلاب اسلامی» منصوب کرد.

در بخشی از این حکم آمده است: حوزه هنری در سلوک ۴۰ ساله خود، چون باغبانی دلسوز در زیست بوم اندیشه و هنر اسلامی، خویشتن را متعهد و مأمور به کاشت و داشت پنداشته است و هماره پذیرای استعداد‌ها و هنرمندان دغدغه‌مندی بوده است که دل در گروی انقلاب اسلامی داشته‌اند. در این بینش مأموریتی، بایستی آموزش و هنرورزی زیستی توأمان را تجربه کنند و از دل این زیست مشترک است که امید‌های هنری آینده انقلاب اسلامی سر برمی‎آورند.

پرفایده‌ترین آبگیر یافتن چنین استعداد‌ها و دغدغه‌هایی، بی‌شک گروه‌های فعال نوجوان و جوانان انقلابی می‌باشند. بر همین اساس و در راستای تحقق طرح تحول حوزه هنری، جناب‌عالی را که صاحب صلاحیت‌های فکری و عملی هستید و امتیاز تجربه را در کنار ذهن خلاق و نوآور کسب نموده‌اید به عنوان «مدیر مرکز آموزش حوزه هنری» منصوب می‌کنم.

شرط توفیق در پی‌گیری مأموریت‌های محوله، ابتناء بر رویکرد‌های تحولی و شناخت هر چه بیشتر ظرفیت‌های حوزه هنری در این عرصه، برنامه‌ریزی بر مبنای این ظرفیت‌ها، توکل بر خدای متعال و توسل به ذوات مقدس معصومین علیهم السلام است.

پیش از این، مجدالدین معلمی سرپرستی این مرکز را عهده‌دار بود.

محمدصادق کوچک‌زاده همچنین با حفظ سمت، مسئولیت سرپرستی حوزه هنری استان یزد را بر عهده خواهد داشت.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..