شهردار یزد وعده داد؛

مساعدت در ساخت و توسعه کتابخانه‌ در مناطق محروم و کمتر برخوردار یزد

شهردار یزد بر حمایت ویژه از کتابخانه‌ها به عنوان یکی از مهم‌ترین عناصر فرهنگی شهر تأکید کرد.

«ابوالقاسم محی‌الدینی» در دیدار با مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان یزد و همکاران وی که درخصوص همکاری و تعامل بیش از پیش دو دستگاه در اجرای برنامه‌های کتاب‌محور برگزار شد، با بیان اینکه یکی از رسالت‌های شهرداری، توسعه و تقویت فضاهای فرهنگی شهر است، اظهار کرد: کتابخانه‌های عمومی به عنوان یکی از مهم‌ترین عناصر فرهنگی شهر، مورد حمایت و توجه شهرداری در دوره مدیریت جدید شهری خواهد بود.

وی همچنین قول مساعد داد که شهرداری در بحث ساخت و توسعه کتابخانه‌ها در نقاط فاقد کتابخانه یا کمتر برخوردار در این حوزه، همکاری لازم را با نهاد کتابخانه‌های عمومی داشته باشد.

«رقیه دوست فاطمی‌ها» مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان یزد نیز در این دیدار با قددرانی از مجموعه شهرداری و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری به دلیل همکاری ویژه در اجرای برنامه‌های هفته کتاب سال جاری، گفت: استان یزد در شاخص‌های کتابخوانی در رتبه نخست کشور قرار دارد که این امر به دلیل تعامل و حمایت بخش‌های مختلف و به خصوص شهرداری‌ها از کتابخانه‌های عمومی است.

به گزارش یزدی نیوز وبه نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد، وی همچنین خواستار مساعدت و همراهی شهرداری یزد برای ساخت و توسعه کتابخانه‌های عمومی در سه منطقه آزادشهر، امامشهر و بلوار شهید نواب صفوی شد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..