یادواره شهدای حمل و نقل یزد برگزار می‌شود

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد از برگزاری دومین یادواره شهدای حمل و نقل این استان خبر داد.

«علی علیخانی»  در نشست خبری این رویداد که در سالن جلسات شهرداری یزد برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته حمل و نقل(۲۶ آذر تا یکم دی‌ماه)، اظهار کرد: اولین یادواره شهدای حمل و نقل استان در سال ۱۳۹۷ برگزار شد ولی شیوع کرونا، امکان برگزاری دومین یادواره را از استان سلب کرد اما خوشبختانه با بهبود شرایط کرونا در سال جاری مقرر شد این یادواره با همکاری سازمان‌های مربوطه برگزار شود.

وی تعداد شهدای حوزه حمل و نقل استان را ۴۰ شهید اعلام و تصریح کرد: استان یزد در حوزه حمل و نقل ۲۲ شهید، در بخش راه‌آهن ۱۰ شهید، در حوزه راه و شهرسازی ۲ شهید، در بخش هواپیمایی یک شهید و در بخش شهرداری۲ شهید را تقدیم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی کرده است.

علیخانی ضمن ابراز امیدواری نسبت برگزاری یادواره‌ای در شأن شهدا، در مورد زمان و مکان برگزاری این یادواره گفت: زمان برگزاری این یادواره ۲۹ آذرماه و محل آن پایانه مسافربری غدیر یزد خواهد بود.

وی از استقرار دبیرخانه دائمی این یادواره در سازمان حمل و نقل بار و مسافر یزد و همچنین تشکیل کمیته‌های این یادواره خبر داد و عنوان کرد: تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی جهت نیامندان با همکاری صنوف مختلف، تهیه جهیزیه نوعروسان و تدارک پرداخت تسهیلات ازدواج به نیازمندان از جمله برنامه‌های جنبی این یادواره است.

در ادامه این نشست نیز «عباس محمدی» مدیر کل فرودگاههای استان، «رحمت رحمت نژاد» مدیر کل راه‌آهن استان، «مهدی فعالی» رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد و «علی اعتباری» دبیر یادواره، توضیحاتی یرامون اقدامات و برنامه‌های این دوره از یادواره ذکر کردند.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..