پرستاران نمونه شهرستان اردکان تجلیل شدند

طی مراسم جشنی، پرستاران نمونه شهرستان اردکان با حضور فرماندار و دیگر مسئولین این شهرستان در محل بیمارستان ضیایی اردکان تجلیل شدند.

در این مراسم که با برگزاری ویژه برنامه‌های جشن و شادی همراه بود از ۲۰ پرستار نمونه و تمامی کادر پرستاری بیمارستان ضیایی اردکان تجلیل به عمل آمد.

«مصطفی پوردهقان» فرماندار اردکان در این مراسم با تبریک سال‌روز ولادت با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، افزود: اجر و ثواب حرفه سخت پرستاری که پس از پزشکان بیشترین نقش را در بهبود بیماران به عهده دارند بسیار بالاست و کسی جز خداوند متعال نمی تواند از آن قدردانی کند.

وی با اشاره به شرایط به وجودآمده ناشی از اپیدمی کرونا خاطر نشان کرد: تلاش‌های کم نظیر کادر درمانی و مدافعان سلامت سبب مهار نسبی این بیماری در سطح کشور شد و در آینده مراسمی به منظور تجلیل از کادر درمانی شهرستان به صورت مفصل‌تر و در شرایط خوب و عاری از کرونا برگزار خواهیم کرد.

رئیس ستاد کرونای شهرستان اردکان با بیان اینکه بیماری کووید ۱۹ چالش‌های اساسی برای دنیا و کشور ما ایجاد کرد، گفت: اجرای طرح‌های مقابله با کووید ۱۹ در سطح کشور کمک بسیار زیادی به کنترل این بیماری کرد که از نمونه‌های بارز آن می توان به طرح شهید سلیمانی اشاره کرد.

وی در ادامه به نقش پررنگ و موثر بسیج، نیروی انتظامی و صنایع در کمک به کادر درمان در دوران کرونا اشاره کرد و گفت: بدون شک کمک‌های انسانی و مادی از سوی نهادهای پشتیبان مسیر مهار این بیماری را هموارتر کرد که بدون شک اَجر و مزد این تلاش‌ها در نزد پروردگار محفوظ خواهد ماند.

این مراسم به همت شرکت آهن و فولاد و مشارکت شرکت ارفع و موسسه فرهنگی هنری چادرملو برگزار گردید و در پایان از تمامی کادر درمان بیمارستان و پرستاران با اهدا هدایایی تقدیر شد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..