طرح مدیریت هوشمند مبارزه با کرونا در یزد آغاز شد

برای همزیستی با ویروس کرونا طرح مدیریت هوشمند در کرونا آغاز شد و این طرح با محدود کردن افراد واکسن نزده محیط‌ها را برای ارائه خدمت به مردم امن‌تر می‌کند.

حمید عزیزیان شریف آبادی  در خصوص اجرای طرح سامانه امید در استان یزد اظهار داشت: محور مدیریت هوشمند کرونا در استان یزد مبتنی بر این است که برای افرادی که واکسن نزدن رو محدودیت ایجاد کنیم و همه مردم به خاطر تعداد محدود افراد واکسن نزده آسیب نبینند.

وی گفت: این طرح در فاز‌های مختلفی طراحی شده و به تدریج ابتدا از دستگاه‌های اجرایی، سپس بخش‌های آموزش و پژوهش، حوزه حمل و نقل درون شهری و برون شهری، اصناف و رویدادهای فرهنگی، اجتماعی را شامل می‌شود.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد تصریح کرد: مرحله اول امروز طرح مدیریت هوشمند در کرونا برای دستگاه‌های اجرایی انجام شد و به این ترتیب افرادی که می‌خواهند خدمت بدهند به عنوان کارمندان دولت و افرادی که می‌خواهند خدمت دریافت کنند کنترل می‌شوند که کارت واکسن داشته باشند.

وی بیان عنوان کرد: حوزه دیگری که در این طرح مدنظر است مربوط به محیط خدمت است، که پروتکل‌های جدیدی برای محیط‌ها در نظر گرفته شد و شبکه بهداشت برای اجرای آن‌ها نظارت خود را اعمال می‌کند.

عزیزیان بیان کرد: کارت واکسیناسیون از طریق سامانه سلامت برای همه صادر خواهد شد، که در این مرحله می‌توانند با داشتن کارت واکسن، کپی کارت واکسیناسیون سامانه سلامت یا عکس آن را هنگام مراجعه به دستگاه‌های اجرایی همراه داشته باشند.

وی افزود: به تدریج اپلیکیشن‌های کدخوان برای کارت‌های هوشمند واکسن وارد فاز می‌شوند که این موارد در مراحل مختلف به اطلاع مردم خواهد رسید.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد ادامه داد: این سامانه با استفاده از گوشی‌های هوشمند انجام می‌شود، در پنج فاز بوده و به ترتیب در پنج هفته متوالی اجرا می‌شود.

علی اکبر عزیزی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد در این باره اظهار داشت: تمام خدمات که در آینده به مردم ارائه می‌شود از طریق سامانه مدیریت هوشمند در کرونا خواهد بود.

وی گفت: رسانه‌ها این طرح را برای مردم تبیین کنند تا بدون هیچ ترس و نگرانی برای ثبت‌نام در سامانه اقدام کنند علاوه بر این مردم را از نتایج و منفعت امر واکسیناسیون آگاه کنند.

این طرح برای همزیستی با ویروس کرونا و بازگشت به زندگی عادی با مدیریت هوشمند در مبارزه با کرونا انجام می‌شود تا با محدود کردن افراد واکسن نزده محیط‌ها را برای مردم واکسن زدا امن‌تر کنند.

منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..