گفتگوی مستقیم مردم با مسئولان قضایی استان یزد

۱۰۰ نفر از ساکنان محله اسکان یزد در میز خدمت مسئولان قضایی استان، مسائل، مشکلات، خواسته‌ها و انتظاراتشان از دادگستری را با مسئولان ارشد قضایی در میان گذاشتند.

به گزارش یزدی نیوز رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: این دیدار‌ها به صورت فصلی در محلات کم برخوردار و کمتر توسعه یافته یزد برگزار می‌شود.

غلامعلی دهشیری افزود: همه دستگاه های قضایی اعم از دادگستری، سازمان بازرسی، اداره ثبت اسناد و املاک، سازمان زندان‌ها و تعزیرات در این دیدار‌ها همراهی می‌کنند.

وی ادامه داد: بیش از ۸۰ درصد مطالبات مردمی در میز خدمت محله اسکان یزد، بحث ملک و ساختمان این محله بود. عدم هماهنگی و سیاست گذاری نادرست بین دستگاه‌ها هم از دیگر مشکلات مطرح شده توسط مردم در این دیدار‌ها بود.

دهشیری تصریح کرد: آشنا نبودن با قوانین حقوقی و بررسی و تعیین نشدن وضعیت ملک هنگام خرید از مواردی است که مردم را با مشکل مواجه کرده است.

رئیس کل دادگستری استان اظهار داشت: دستگاه قضا متولی مشکلات مردم محله اسکان نیست و این مشکل باید توسط دستگاه اجرایی و راه و شهرسازی پیگیری شود و مطالبه گری مردم توسط دستگاه قضا از طریق شورای حفظ حقوق بیت المال صورت می‌گیرد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..