دبیر کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان یزد:

جریمه تماشاگران یزدی هیچ توجیهی ندارد/باید همواره بر مدار نظم و قانون حرکت کرد

دبیر کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان یزد گفت: جریمه شدن تماشاگران یزدی در لیگ آزادگان هیچ توجیهی ندارد و باید با فرهنگ‌سازی و ساماندهی کانون هواداران از بروز برخی مسائل سو فرهنگی جلوگیری کرد.

به گزارش یزدی نیوزعباس افزونی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری تسنیم در یزد با اشاره به اینکه متاسفانه در فصل جاری لیگ آزادگان برای چند مرتبه تماشاگران یزدی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون جریمه شده‌اند، اظهار داشت: هرچند این جریمه‌ها در مقایسه با استان‌های دیگر کم است ولی همین مقدار نیز در شان دارالعباده یزد نیست.

وی اظهار داشت: باید فعالیت‌های فرهنگی و رعایت اخلاق میزبانی توسط باشگاه‌ها به صورت خیلی جدی صورت گیرد تا در فصل آینده لیگ آزادگان مشکلی در این ارتباط وجود نداشته باشد.

دبیر واحد انضباطی هیئت فوتبال استان یزد گفت: وضعیت تمامی مسابقات به صورت دقیق توسط نماینده فدراسیون و داوران گزارش صورت می‌گیرد لذا باید همواره بر مدار نظم و قانون حرکت کرد.

افزونی گفت: در فوتبال استان یزد خوشبختانه مسائل انضباطی ناچیز است و می‌توان با برنامه‌ریزی، برگزاری جلسات آگاهی بخشی، فعالیت‌های فرهنگی و برگزاری مسابقات مناسب از ادامه برخی امور در این عرصه جلوگیری کرد.

وی افزود: امسال از سوی واحد فرهنگی هیئت فوتبال استان یزد پیوست فرهنگی مسابقات و به ویژه نظرت بر امور فرهنگی و ساماندهی هواداران برنامه‌های خوبی پیش‌بینی شده است.

این مسئول تاکید کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی در کنار میزبانی مسابقات کشوری، توجه به الگوی‌های شایسته و معرفی آن به  نسل جوان و همچنین نظارت عالیه در کاهش بسیاری از آسیب‌های احتمالی موثر است.

افزونی از تمامی باشگاه‌های مختلف در لیگ‌های استانی و کشوری خواست تا بیش از گذشته به مسائل فرهنگی در کنار برنامه‌های فنی توجه خاص داشته باشند.

بخش نظردهی بسته شده است..