مهار کرونا در یزد/مرکز واکسیناسیون روضه محمدیه تعطیل می‌شود

با توجه شیب کاهشی شیوع کرونا و انجام واکسیناسیون اکثریت مردم یزد، مرکز تجمیعی واکسیناسیون مسجد روضه محمدیه(حظیره) این شهر تعطیل می‌شود.

دانشگاه علوم پزشکی یزد با صدور اطلاعیه‌ای ضمن اعلام پایان کار مرکز تجمیعی واکسیناسیون مسجد حظیره(روضه محمدیه) شهر یزد از فردا ۲۲ آذرماه و به دنبال واکسیناسیون اکثریت افراد جامعه، از تمامی واجدین شرایط خواست تا جهت تزریق واکسن کرونا به سایر مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی در همین رابطه از کاهش بستری‌های مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان یزد به کمتر از ۲۴۰ نفز خبر داد و گفت: در حال حاضر ۲۳۴ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان یزد بستری هستند.

دکتر ابراهیم سلمانی خاطرنشان کرد: از مجموع بستری‌های کرونایی بیمارستانهای استان، ۷۳ نفر به دلیل وخامت حالشان در بخش مراقبت‌های ویژه خدمات دریافت می‌کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد از پذیرش ۵۷ بیمار مشکوک به کرونا در مراکز درمانی یزد طی شبانه روز گذشته خبر داد و افزود: متاسفانه در همین مدت سه بیمار در شهرستانهای یزد و ابرکوه در اثر ابتلا به کرونا جان باختند.

سلمانی ضمن اعلام این که در حال حاضر شهرستان‌های بافق و بهاباد در وضعیت نارنجی و سایر شهرستان ها در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند، تاکید کرد: همچنان رعایت شیوه نامه های بهداشتی و تزریق واکسن بهترین راه برای مهار کروناست.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..