نرخ پرستاری استان یزد بالاتر از متوسط کشوری/ مطالبات پرستاران را پیگیری می‌کنیم

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در حاشیه تجلیل از پرستاران ابرکوه و در رابطه با مشکل کمبود پرستار؛ گفت: هر چند نرخ پرستاری استان یزد بالاتر از متوسط کشور است، اما مسئله جذب نیروی جدید و سایر مطالبات پرستاران از طریق استانداری و مسئولین مربوطه پیگیری می‌شود.

«علی‌اکبر عزیزی» در حاشیه آیین تجلیل از پرستاران بیمارستان خاتم‌الانبیاء (ص) ابرکوه اظهار کرد: هرچند نرخ پرستاری استان یزد از متوسط کشوری بالاتر است ولی در مجموعه‌ی استان با مشکل کمبود نیروی پرستار مواجه هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد به جلسه ویدئوکنفرانسی با رئیس‌جمهور اشاره کرد و افزود: مسئله استخدام نیروی پرستار جدید در جلسه مذکور، مطرح و دستوراتی نیز صادر شد.

عزیزی تصریح کرد: رئیس‌جمهور همچنین دستوراتی نیز در حوزه مزایای سختی کار، معیشت، حقوق معوقه و سایر نیازهای پرستاران، صادر و ابراز داشتند تا اعتبارات لازم در بودجه کشور برای این امور تخصیص داده شود که در همین راستا در مجموعه استانداری و از طریق مسئولان مربوطه نیز پیگیر مطالبات پرستاران استان هستیم و تلاش می‌کنیم تا هم دریافتی‌های معوق و هم آنچه در این جلسه برای پرستاران مصوب شده است، محقق شود.

در آیین تجلیل از پرستاران ابرکوه، حجت‌الاسلام حسینی امام‌جمعه، عباس مهری معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی و همچنین احمد تولایی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار ابرکوه، عزیزی را همراهی کردند.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..