تکمیل مجموعه فرهنگی ـ ورزشی تفت در هفته کارگر

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: رستوران و تالار مجموعه فرهنگی، ورزشی و رفاهی کارگران تفت در هفته کارگر سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش یزدی نیوز، محمدرضا فلاحتی در دیدار با مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان با تأکید بر ارتقای جایگاه ورزش و رفاه کارگران گفت: توسعه اماکن ورزشی، رفاهی و فرهنگی کارگران جزو اولویت‌های مسئولان استان به شمار می‌آید.

وی با اشاره به واگذاری مجموعه کارگران شهرستان تفت از طریق BOT به سرمایه گذار تصریح کرد: زمان بندی ساخت و تجهیز این مجموعه در سه فاز طرح ریزی شده که در فاز نخست آن نوسازی، احیا، تکمیل و بهره داری از ساختمان اداری، محوطه سازی، توسعه فضای سبز و احداث و بهره برداری از دو عدد تالار و رستوران در نظر گرفته شده است.

فلاحتی با اشاره به اینکه در هفته کارگر سال آینده شاهد بهره برداری از فاز نخست این طرح خواهیم بود، افزود: در فاز‌های بعدی این مجموعه شاهد بهره برداری از زمین والیبال ساحلی، تنیس، اسکیت، زمین فوتبال با چمن مصنوعی، نوسازی، بهسازی، احیا و تکمیل مسیر دومیدانی، مسیر پیاده روی، استخر روباز، سونا، جکوزی، زمین بازی کودکان و… خواهیم بود.

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ادامه داد: با آماده سازی این مجموعه، کارگران تفتی و خانواده‌های آن‌ها و همچنین آحاد مردم می‌توانند از امکانات رفاهی، ورزشی و فرهنگی آن استفاده کنند و یک مکان چند منظوره با تمامی امکانات در اختیار جامعه کار و تولید استان و شهرستان قرار می‌گیرد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..