۱۲۰ پرستار و پزشک در استان یزد حامی ایتام هستند

مدیرکل کمیته امداد استان یزد: ۱۲۰ پرستار و پزشک از ایتام و فرزندان نیازمند غیریتیم (محسنین) تحت حمایت کمیته امداد استان یزد در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین حمایت می‌کنند.

به گزارش یزدی نیوز، محمد شجاعان با تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، افزود: روحیه ایثار و از خود گذشتگی کادر درمانی به ویژه پرستاران و پزشکان در ایام شیوع ویروس کرونا و نقش ارزنده آنان در حوزه مسئولیت اجتماعی و رسیدگی به بیماران بر کسی پوشیده نیست، اما این حس نوع‌دوستی تنها در سنگر درمان خلاصه نمی‌شود و عواطف سرشار از مهر و محبت آنان ایتام و نیازمندان را نیز در برگرفته است.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد بابیان اینکه قشر‌های مختلف جامعه حامی ایتام و نیازمندان هستند، تصریح کرد: هم اکنون ۱۸ هزار حامی نیکوکار در استان یزد حمایت ۵۳۰۰ نفر از ایتام و فرزندان نیازمند غیر یتیم را در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین برعهده دارند.

وی ادامه داد: مردم خیراندیش استان می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد و یا ثبت‌نام در سامانه اینترنتی ekram.emdad.ir یتیم و یا فرزند نیازمند (محسنین) موردنظر خود را انتخاب کرده و ماهیانه حداقل ۵۰ هزار تومان به معیشت آن‌ها کمک کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد همچنین در سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار با حضور در بیمارستان شهید رهنمون با پرستاران دیدار و با اهدای شاخه گلی از زحمات آنان تقدیر و تشکر کرد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..