به مناسبت روز پرستار؛

امام جمعه یزد از پرستاران مرکز واکسیناسیون امام‌شهر تجلیل کرد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد امروز به مناسبت روز پرستار با حضور در مرکز واکسیناسیون ۱۴ معصوم(ع) امامشهر، از پرستاران این مرکز تجلیل کرد.

به گزارش یزدی نیوز، آیت الله محمدرضا ناصری، صبح جمعه ضمن بازدید از مرکز واکسیناسیون ۱۴ معصوم (ع) امامشهر یزد، از تلاش‌های کادر درمان به ویژه پرستاران که در دوران شیوع کرونا درگیر مشکلات بسیاری شدند، تقدیر کرد.

وی، نامگذاری روز ولادت حضرت زینب (س) به عنوان روز پرستار را بسیار بجا و مناسب دانست و گفت: حضرت زینب (س) نیز بعد از واقعه کربلا التیام بخش روح و جسم بازماندگان این حادثه بزرگ بودند.

ناصری، حسن خلق را مهمترین ویژگی پرستاران دانست و اظهار داشت: بیماران بستری در بیمارستان‌ها علاوه بر مشکلات جسمی، دچار اضطراب و نگرانی و مشکلات روحی ناشی از بیماری خود می شوند و پرستاران می توانند با حسن خلق، صبر و حوصله و این نگرانی را از بین ببرند.

امام جمعه یزد از تلاش‌های کادر درمان به ویژه پرستاران در دوران شیوع کرونا تجلیل کرد و یادآور شد: متاسفانه در این دوران در سطح کشور پرستاران بسیاری را از دست دادیم که اجر آنها نزد خداوند متعال محفوظ است.

وی از تعهد به عنوان مهمترین ویژگی پرستاران ایرانی به ویژه پرستاران یزد یاد کرد و گفت: در حالی که در کشورهای غربی در زمان شیوع کرونا، پرستاران از بیمارستانها فرار می کردند، پرستاران ما از جان خود نیز دریغ نکردند و با تعهد به خدمت خود ادامه دادند که اقدامی بسیار ارزشمند است.

گفتنی است؛ علاوه بر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس نیز از این مرکز بازدید و از پرستاران تجلیل کردند.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..