ستاد استانی یادواره شهدای تربیت بدنی و سلامت استان یزد برگزار شد

ستان یزد به پاسداشت شهید محمدرضا سلطان پناه، با هدف ترویج فرهنگ ایثار وشهادت دربین قشر دانش آموزان و فرهنگیان در سالن شهید ساداتی اداره کل آموزش وپرورش استان برگزار شد.

«مصطفی خلیلی» معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید شاخص تربیت بدنی استان، اعلام کرد: یادوراره شهدای تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش به دنبال آشنا کردن نسل جدید انقلاب با فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی افزود: باید با برگزاری این یادواره‌ها یاد شهدای تربیت بدنی وسلامت، عرصه تعلیم و تربیت را گرامی بداریم تا نسل کنونی انقلاب، فرهنگ پهلوانی و جوانمردی را از این قهرمان ابدی و جاوید بیاموزند و با برگزاری جلسات بزرگداشت شهدا باید فرهنگ شهادت را درجامعه نگه داریم چرا که تجلیل از مقام شهدا راهی برای ایجاد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

در ادامه اعضای جلسه به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود در رابطه با اقداماتی که می‌توان جهت پاسداشت شهید در حوزه های مختلف فرهنگی ورزشی ویژه فرهنگیان و دانش اموزان انجام داد پرداختند.

برگزاری مراسم غبارروبی و عطرافشانی قبر شهید سلطان پناه با حضور مسئولین، برگزاری مسابقات ورزشی دانش آموزی و فرهنگیان با نام شهید سلطان پناه، افتتاح زمین چمن مصنوعی آموزشگاه حافظ ناحیه یک بنام شهید سلطان پناه، تهیه مستند زندگینامه شهید سلطان پناه و برگزاری مسابقات فرهنگی ویژه دانش آموزان و فرهنگیان با موضوع وصیت نامه و زندگی نامه شهید سلطان پناه، از مصوبات این جلسه بود.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..