لزوم اجرایی شدن مصوبات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر

استاندار یزد: مصوبات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر باید اجرایی و وظایف دستگاه‌ها نیز به خوبی مشخص شود.

به گزارش یزدی نیوز، فاطمی در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان یزد، با بیان اینکه مصوبات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر باید اجرایی شود، افزود: وظایف هر یک از این دستگاه‌ها در این خصوص باید مشخص و دستگاه‌ها موظف هستند پاسخگو باشند.

وی، ضمن قدردانی از دستگاه‌های امنیتی و انتظامی استان برای مبارزه با مواد مخدر، پیشگیری در زمینه مبارزه با مواد مخدر را بسیار مهم برشمرد.

استاندار، خاطر نشان کرد: باید سند استانی مبارزه با مواد مخدر کاملا مشخص باشد و برش شهرستانی هر یک از شهرستان‌های استان نیز در این خصوص تعیین شود.

پیگیری توسعه تعداد مراکز درمان و کاهش آسیب سرپایی در استان یزد، تسریع در صدور پروانه سرپناه شبانه معتادان و انجام حمایت‌های لازم جهت استمرار آن و تسریع در مرمت و آماده سازی محل در نظر گرفته شده مرکز dic و mmt قلعه اسدون توسط شهرداری یزد و جابجائی و انتقال مرکز، انعقاد تفاهم نامه همکاری بین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و حوزه‌های علمیه برادران و خواهران و همچنین استفاده از ظرفیت کانون‌های فرهنگی مساجد در جهت آگاهی بخشی به جامعه از مهمترین مصوبات نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان یزد بود.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..