سه حوزه تهدیدآمیز کرونایی در استان یزد

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری یزد: واکسن گریزان، اتباع خارجی غیرمجاز و بانوان بارداری که واکسن نزده اند، سه حوزه تهدیدآمیز در این زمینه به شمار می‌آیند.

حمید عزیزیان درباره محدودیت‌های اعمال شده در شهرستان‌های بهاباد و بافق گفت: با توجه به وضعیت قرمز در بهاباد و نارنجی در بافق، در جلسه اخیر ستاد کرونا اختیارات کامل برای اعمال محدودیت‌های کرونایی به فرمانداران تفویض شد.

 

وی ادامه داد: مدارس و تجمعات از ابتدای هفته تعطیل اعلام شده است.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری تصریح کرد: در ستاد ملی کرونا مصوب شده که مدیریت هوشمند مبتنی بر سامانه از نیمه دوم آذرماه به تدریج در کشور اجرا شود تا محدودیت‌ها فقط برای افرادی اعمال شود که واکسینه نشده یا مکان‌هایی که در آن‌ها شیوه نامه‌های بهداشتی انجام نگیرد.

عزیزیان بر لزوم مقابله با حوزه‌های تهدیدزا در زمینه کرونا تأکید کرد و ادامه داد: بیشترین تهدید در این زمینه از سوی افراد واکسینه نشده، اتباع خارجی غیرمجاز و بانوان بارداری است که به دلیل نگرانی برای جنین از واکسینه شدن پرهیز کرده اند.

وی گفت : تیم‌های ارزیابی و نظارت و اقناعی شکل گرفته تا با تمرکز بر این نقاط بحرانی، پوشش کامل واکسیناسیون را در استان به ویژه در بهاباد و بافق پیگیری کرده و تأکید استاندار هم بر پیگیری خانه به خانه برای واکسیناسیون است.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..