تخصیص اعتبار ۳۲۵ میلیاردی برای بیمارستان ابرکوه در دیدار با وزیر

طی دیدار نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور با وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، اعتبار ۳۲۵ میلیارد ریالی جهت اختصاص به بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) ابرکوه تصویب شد.

«محمدرضا صباغیان» نماینده مردم ابرکوه در مجلس شورای اسلامی  اظهار کرد: با توجه مطالبات مردمی، درخواست های رئیس بیمارستان و شبکه بهداشت و همچنین طی بازدیدهای انجام شده از بخش‌های مختلف بیمارستان و نیز مراکز زیرمجموعه شبکه بهداشت و درمان طی سفرهای اخیر به شهرستان ابرکوه، مشکلات و نیازهای بخش بهداشت و درمان شهرستان احصاء و اولویت بندی شد.

وی تصریح کرد: در همین راستا هماهنگی‌های لازم جهت تشکیل جلسه‌ای با «بهرام عین اللهی» وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام و طی این نشست که با حضور دکتر «علی اکبر عسکرنژاد» رئیس بیمارستان ابرکوه همراه بود، مسائل و مشکلات بهداشت و درمان حوزه انتخابیه مورد بررسی قرار گرفت.

صباغیان تصریح کرد: در این دیدار چهار مصوبه‌ی ‌مهم برای شهرستان ابرکوه به تصویب رسید و وزیر بهداشت دستور کتبی پیگیری آن را نیز ابلاغ کرد.

وی اذعان کرد: تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار جهت شروع و تکمیل فاز سه طرح توسعه و تخصیص اعتبار ۲۵ میلیارد ریالی به منظور تأمین تجهیزات بخش اورولوژی بیمارستان خاتم الانبیاء ابرکوه از جمله‌ی این مصوبات بود.

نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور ادامه داد: تخصیص اعتبار برای تکمیل ساختمان دانشکده پیراپزشکی و دستور تخصیص اعتبارجهت تکمیل ساختمان نیمه کاره شبکه بهداشت و درمان شهرستان نیز از وزیر بهداشت اخذ شد.

صباغیان تأکید کرد: امید است با پیگیرهای مسئولان شهرستان این اعتبارات تصویب شده، جذب و تحولی اساسی در بخش بهداشت و درمان شهرستان صورت گیرد که موجب رفاه و آسایش هر چه بیشتر مردم شود.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..