مدیرعامل هلال احمر استان یزد:

فعالیت داوطلبانه در هلال احمر تبلور آرمان نوع‌دوستی است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد به مناسبت ۱۴ آذرماه، روز جهانی داوطلب، با صدور پیامی، فعالیت داوطلبانه در هلال احمر را تبلور آرمان زیبای نوع دوستی دانست.

به گزارش یزدی نیوز، محسن حرازی زاده در این پیام ضمن تبریک روز جهانی داوطلب به تمامی داوطلبان جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت: روز جهانی داوطلب هلال احمر تبلور آرمان زیبای نوع‌دوستی و تلاش آمیخته به مهر و عطوفت، ایثار و فداکاری انسان‌ها در گستره گیتی است.

وی افزود: پنجم دسامبر مصادف با ۱۴ آذر را روز جهانی داوطلب نامیده‌اند، روز جهانی داوطلب، یادآور تمامی لحظه‌های بی‌مانندی است که انسان‌هایی از جنس ناب رأفت مهربانی و دوستی خالصانه برای تحقق اهداف والا در صحنه‌های حساس و مهم؛ عاشقانه و خالصانه در رقم خوردن آن لحظه‌ها سهمی بزرگ دارند. واژه‌هایی ناب در قاموس این انسان‌ها که همواره برخواسته از فطرت خداجویانه آنان بوده و نهاد پاک آنان را در طریق خدمت و ایجاد نشاط و امید در مردمان، سیراب می‌گرداند.

حرازی زاده عنوان کرد: داوطلبان یاری رسان و فریادرس مردم به هنگام وقوع بحران‌ها هستند که همیشه برای کمک پیش قدم و همراه مردم می‌شوند؛ فعالیت داوطلبانه در تمامی فرهنگ‌ها، زبان‌ها و ادیان وجود دارد. هنگامی که آن‌ها برای انجام کاری داوطلبانه اعلام آمادگی می‌کنند، در واقع به بهبود زندگی دیگران یاری می‌رسانند و در کنار این، بیش از هر انسان دیگری احساس تعلق به جوامع خود را خواهند داشت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر ادامه داد: همچنان همه جهان درگیر بیماری کرونا هستند و میلیون‌ها نفر نیز مبتلا و زندگی همه بشریت را تحت تأثیر خود قرار داده است داوطلبان و خیرین جمعیت هلال احمر نیز در این روزهای سخت به میدان آمده و مثل همیشه افتخار افرین شدند آنان در خط‌مقدم مبارزه با کرونا قرار گرفتند و برای نجات جان هم‌نوعان خود فداکارانه تلاش کردند.

وی به عنوان یک داوطلب و به نمایندگی از جامعه بزرگ داوطلبان هلال احمر استان یزد، فرا رسیدن روز جهانی داوطلب را به همه کسانی که قلبشان به عشق خدمت به بشریت می تپد؛ داوطلبان و خیران جمعیت هلال احمر استان، همکاران در معاونت داوطلبان استان و شهرستانها تبریک و تهنیت گفت و اظهار امیدواری کرد: فرهنگ داوطلبی روز به روز در عمق وجود جامعه بشری رخنه کند.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..