مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان:

۳۶۰۰ واحد صنعتی در استان یزد فعالیت می‌کنند

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد گفت: بیش از ۳۶۰۰ واحد صنعتی در ۳۱ شهرک و ناحیه صنعتی استان یزد در حال فعالیت هستند.

به گزارش یزدی نیوزسیدمسعودعظیمی  با اشاره به اینکه استان یزد در کل کشور به عنوان یک استان صنعتی شناخته می‌شود، اظهار داشت: هم‌اکنون ۳۱ شهرک و ناحیه صنعتی در استان یزد فعالیت می‌کنند

وی عرصه فعالیت صنایع در استان یزد را با گستردگی فراوانی همراه دانست، به تفاوتهای شهرکها و ناحیه‌های صنعتی اشاره کرد و افزود: از این تعداد ۳۱ شهرک صنعتی مصوب، ۱ منطقه ویژه اقتصادی و ۱۷ ناحیه صنعتی در زمینه‌های نساجی، فلزی، شیمیایی، غذایی، برق و الکترونیک، کانی غیرفلزی و سلولزی فعالیت می‌کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد با تاکید بر اینکه شهرکهای صنعتی می‌توانند نقش مهمی در توسعه صنایع در استان یزد داشته باشند، تعداد واحدهای صنعتی به بهره‌برداری رسیده در شهرک صنعتی را ۹۷۵ مورد اعلام کرد.

عظیمی بر توسعه صنایع کم آب‌خواه و های‌تک در استان یزد تاکید و خاطر نشان کرد: هم‌اکنون بیش از ۳ هزار و ۶۰۰ واحد صنعتی در استان یزد در حال فعالیت در زمینه های مختلف هستند.

وی خاطرنشان کرد: واحدهای صنعتی فعالی که در شهرکهای صنعتی استان یزد در حال فعالیت هستند، از خدماتی که در این شهرک‌ها ارائه می‌شود، بهره‌برداری می‌کنند.

منبع: تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..