آیین بزرگداشت شهید صدوقی و شهدای هفتم تیر در یزد

به گزارش یزدی نیوز معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به اینکه مناسبت‌های مختلف ملی سال باید نماد وحدت و عظمت ملت ایران در برابر استکبار جهانی باشد، از برگزاری آیین بزرگداشت شهید صدوقی(ره) و شهدای هفتم تیر در یزد خبر داد.


محمد علی طالبی در جلسه هماهنگی بزرگداشت سالروز شهادت شهید محراب آیت‌الله شهید صدوقی و روز جهانی قدس اظهار داشت: از بالاترین افتخار یزد این است که در همه عرصه‌های ایثار و شهادت از پیش از انقلاب، در زمان پیروزی انقلاب اسلامی و تا امروز پیشتاز بوده و نمود آن شهدای والامقامی است که تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.

وی در ادامه با اشاره به حادثه هفتم تیر و شهادت آیت‌الله شهید بهشتی و یارانش گفت: یزد در این روز دو شهید بزرگوار شهید سیدرضا و شهید سیدمحمد پاکنژاد را تقدیم انقلاب اسلامی کرد و در جمع شهدای محراب نیز نام آیت‌الله شهید صدوقی می‌درخشد و مشاهده می‌کنیم که کمتر استانی چنین افتخاراتی داشته است.

معاون استاندار یزد تاکید کرد: خوبی چنین مناسبتهایی این است که اینگونه افتخارات و شهادت طلبی‌ها را یادآوری می‌کنیم و شایسته است به سمتی گام برداریم تا برنامه‌های برگزار شده در این مناسبتها به نوعی بازنمایی شخصیت‌هایی که خدمتگزار اسلام، نظام، ایران و انقلاب بودند باشد.

طالبی افزود: باید از بزرگی چنین افرادی درس بگیریم و بتوانیم همیشه از وجود چنین شخصیتهایی که الگوی نخبگان ما در سطح جامعه بودند و هستند، استفاده کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با بیان اینکه برگزاری مراسم بزرگداشت این شهیدان والامقام وظیفه ملی و انقلابی همه ماست گفت: باید با تهیه محتواهای ارزشمند در اینگونه مناسبتهای ملی و اسلامی توسط دستگاهها و نهادهای مختلف تصویر درستی از رویدادهای اول انقلاب، بزرگان و شهدای والامقام دوران انقلاب اسلامی را به نسل نوجوان و جوان معرفی کنیم و تحقق این مهم نیاز به همت و تلاش مضاعف دارد.

طالبی با اشاره به مناسبت روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان یادآور شد: روز جهانی قدس یک مناسبت ملی، بین‌المللی و اسلامی است و همه برنامه‌ها در این روز باید با یک نگاه و نگرش واحد به سمت حمایت از آرمانهای فلسطین پیش رود.

وی تصریح کرد: لازم است مراسم روز جهانی قدس نماد وحدت و عظمت ملت ایران در برابر استکبار جهانی، نماد حمایت همه جانبه همه ملت ایران از آرمان مقدس فلسطین و حمایت از مبارزات حق طلبانه مردم فلسطین باشد.

منبع: تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..