معاون عمرانی استانداری یزد:

همه مشکلات یزد به بافت تاریخی و فرهنگی گره زده نشود

همه مشکلاتی که در شهر یزد وجود دارد را نیاید تنها به بافت تاریخی و فرهنگی آن گره زد بلکه در بررسی و اظهار نظرها باید تمامی جوانب را مورد دقت قرار داد.

به گزارش یزدی نیوزمعاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد گفت: همه مشکلاتی که در شهر یزد وجود دارد را نیاید تنها به بافت تاریخی و فرهنگی آن گره زد بلکه در بررسی و اظهار نظرها باید تمامی جوانب را مورد دقت قرار داد.

سیدمحمدرضا سید‌حسینی در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان یزد اظهار داشت: همه باید در حفظ بافت تاریخی و فرهنگی یزد تلاش داشته باشیم.

این مسئول در ادامه از از کاهش آمار زمین‌های دولتی واگذار شده در سطح این استان  به منظور اجرای طرح‌های مختلف عمرانی خبر داد و گفت: میزان زمین‌های ارائه شده برای اجرای طرح‌های عمرانی توسط کارگروه زیربنایی مورد بررسی قرار گرفته که این آمار روند کاهشی داشته است.

وی با بیان این مطلب که در سال ۱۳۹۰ در مجموع دو هزار و ۱۱۷ هکتار زمین واگذار شده که این میزان در سال ۹۱ به پنج هزار و ۱۷۱ هکتار رسیده است، خاطرنشان کرد: در حالی که واگذاری این زمین‌ها در سال ۱۳۹۱ به اوج رسید، از سال ۱۳۹۲ روند کاهشی پیدا کرد به نحوی که در سال سه هزار و پنج هکتار زمین واگذار شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد به این موضوع که در سال ۱۳۹۳ یک‌هزار و ۱۳۰ هکتار زمین و در سال ۹۴ نیز ۴۵۹ هکتار زمین واگذار شده است اشاره و  ابراز امیدواری کرد با همکاری مسئولان دستگاه‌های اجرایی و همراهی مردم دولت بتواند وظایف خود را در زمینه توسعه یزد انجام دهد.

وی گفت: تمامی توفیقها در سایه تعامل و برنامه‌های بین بخشی و جلب مشارکت آحاد مردم به نحو شایسته در سطح استان یزد اجرایی می‌شود.تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..