تشکیل کمیته دستگاهی کرسی‌های نظریه پردازی در دانشگاه اردکان

با تصویب تشکیل کمیته دستگاهی کرسی‌های نظریه‌پردازی، نقد و مناظره در دانشگاه اردکان، امکان برگزاری کرسی‌های ترویجی و تخصصی در این دانشگاه فراهم شد.

«فاطمه بهجتی اردکانی» رئیس دانشگاه اردکان در نشستی که به همین منظور  با حضور مجازی معاون حمایت و گفتمان سازی و رئیس کمیته دستگاهی هیأت حمایت از کرسی‌های نظریه پردازی، نقد و مناظره برگزار شد، ضمن اشاره به جایگاه کرسی های آزاد اندیشی در رشد و توسعه علمی و پژوهشی، ابراز امیدواری کرد: با فراهم شدن برگزاری کرسی‌های ترویجی و تخصصی در دانشگاه اردکان، مسیر دست‌یابی دانشگاه به رسالت‌های اجتماعی تعریف شده، هموارتر شود.

وی شکل‌گیری کانون‌های تفکر در حوزه های آب، محیط زیست و سلامت اجتماعی و همچنین سوق دادن پایان نامه‌ها به موضوعات کاربردی در کنار ظرفیت‌های عظیم انسانی و خدادادی در سطح شهرستان را از جمله محورهایی عنوان کرد که می توان در نشست های کرسی های آزاداندیشی به آنها پرداخت.

«علی اکبر مسگر» معاون حمایت و گفتمان سازی و رئیس کمیته دستگاهی هیأت حمایت از کرسی‌های نظریه پردازی، نقد و مناظره هم با تشکر از اهتمام دانشگاه اردکان در تشکیل و راه اندازی کمیته دستگاهی کرسی‌های نظریه پردازی، نقد و مناظره، اظهار کرد: مجموعه دانشگاه اردکان با بهره مندی از هیأت علمی توانمند و مجرب و زیرساخت های مناسب می تواند به خوبی در برگزاری کرسی های ترویجی و تخصصی در منطقه و حتی کشور بدرخشد.

وی همچنین با اشاره به جایگاه هیأت حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره در ارکان کشور، آمادگی این هیأت را جهت حمایت از موضوعات جاری استان یزد و اردکان اعلام کرد.

به گزارش یزدی نیوز و به نقل از روابط عمومی دانشگاه اردکان، هیأت حمایت از کرسی‌های نظریه پردازی، نقد و مناظره تحت اشراف شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان اصلی‌ترین مرجع شناسایی، احراز و حمایت از نظریه پردازی و نوآوری در کشور فعالیت می‌کند.

در این نشست به صورت مجازی حکم حجت الاسلام «عبدالحسین خسروپناه» رئیس هیأت حمایت از کرسی‌های نظریه پردازی، نقد و مناظره شورای عالی انقلاب فرهنگی به صورت رسمی به دکتر «فاطمه بهجتی اردکانی» رئیس دانشگاه اردکان به عنوان رئیس این هیأت در دانشگاه اردکان ابلاغ شد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..