سند توسعه چشم انداز بافق تدوین شد

به گزارش یزدی نیوزفرماندار بافق با اشاره به تدوین سند چشم‌انداز بافق، گفت:‌ صنایع جوار معدنی و جوار ریلی در بافق ایجاد می‌شود.

 سیدمهدی طلایی‌مقدم در نشست شورای اداری شهرستان که با حضور امام جمعه، نماینده مردم شهرستان در مجلس و دیگر مسئولان ادارات و ارگان‌ها در فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: با همکاری فرمانداران سابق شهرستان سند توسعه چشم‌انداز با محوریت صنایع جوارمعدنی، جوار ریلی، میراث فرهنگی، کشاورزی و دامپروری با اولویت پرورش نخیلات، آبزیان آب شوری بویژه تیلاپیا و خاویار تدوین شد.

وی افزود: بافق با توجه به توسعه و پیشرفت در بحث بهداشت و اینکه در مرکزیت کشور واقع شده است می‌تواند مرکز توریست سلامت مناسبی برای شهرستان‌های استان و شهرهای همجوار استان بویژه کرمان باشد.

طلایی‌مقدم با بیان اینکه اتفاقات سال ۹۳ منجر به تنظیم صورتجلسه شده است، بیان کرد: تشکیل کارگروه مطالبات مردمی و کارگران شرکت سنگ آهن بافق یکی از مهمترین اتفاقات در شهرستان بافق است، کارگروه مطالبات مردمی مرتب پیگیر مسائل و مشکلات بوده و امروز بافق نسبت به ۱۵ روز قبل در شرایط بهتر و متفاوت‌تری به سر می‌برد.

فرماندار بافق انتخاب نماینده بومی را یک فرصت طلایی برای شهرستان دانست و افزود: بافق در مهم‌ ترین موقعیت تاریخی خود قرار گرفته است، انتخاب صباغیان یکی از کلیدی‌ترین و مهم‌ترین مباحثی است که می‌تواند بافق را در راه رسیدن به اهداف سند چشم‌انداز توسعه شهرستان یاری کند.

وی تصریح کرد: هر چند وظایف یک نماینده قانونگذاری و نظارت است اما باید از این زمان ۴ ساله و فرصت طلایی استفاده بهینه برد.

طلایی مقدم با اشاره به این که امروز مسئولین عالی کشور و استان همراه و همگام با مردم و مسئولان شهرستان مشکلات را رصد و پیگیری می‌کنند، عنوان کرد: تمام شرایط در شهرستان فراهم شده و بهانه‌ای برای کار نکردن وجود ندارد و ان‌شاءالله با یاری خدا و یک انگیزه مضاعف و پشتکار مسائل و مشکلات را شهرستان را دنبال می‌کنیم.

تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..