نخبگان یزدی با نمایندگانشان در مجلس هم‌اندیشی کردند

نشست هم ‌اندیشی نخبگان استان یزد با نمایندگان مجلس شورای اسلامی با موضوع «نقش جوانان نخبه در گام دوم انقلاب» در محل بنیاد نخبگان استان یزد برگزار شد.

«سیدمهدی کلانتر» رئیس بنیادنخبگان استان یزد در حاشیه‌ی این نشست ضمن اشاره به توانمندی همفکری نخبگان در جهت رفع مسائل مهم کشور و استان، به اهمیت رفع مشکلات این قشر در راستای ماندگاری آنها در داخل کشور تاکید کرد.

وی اظهار کرد: این نشست‌ها به صورت ماهانه با نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد و امیدواریم از این طریق بتوانیم در رفع مسائل و مشکلات نخبگان موف عمل کنیم.

رئیس بنیاد نخبگان استان از نمایندگان استان خواست ضمن حضور در دفاتر نخبگان، از نزدیک مسائل عمده این قشر را رصد کنند و در جهت برطرف کردن آنها کوشا باشند.

در اولین نشست هم‌اندیشی تخبگان استان با نمایندگان مجلس، «سیدجلیل میرمحمدی» نماینده مردم تفت ومیبد در مجلس شورای اسلامی با استماع سخنان نخبگان، تاکید کرد: به جد پیگیر رفع این مشکلات از طریق رایزنی با وزرا و معاونین آنها خواهم بود.

نخبگان حاضر در این نشست به مسائلی نظیر بیمه، مسکن و سربازی نخبگان اشاره و پیشنهاداتی را نیز پیرامون موضوعاتی مانند آلودگی هوای استان و ایجاد بومگردی‌های سلامت و دیگر ارائه کردند.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..