اقامتگاه های کویری ایران

اقامتگاه های کویری ایران

ایران کشوری ۴ فصل می باشد و در هر فصل از سال دارای آب و هوایی مختص به خود می باشد. یکی از جاذبه های گردشگری ایران کویرهای آن می باشد. سفر به کویرهای ایران در فصل های دیگر سال به جز زمستان، بسیار گرم و طاقت فرساست. از این رو بهترین زمان برای سفر به کویر، فصل زمستان می باشد که می توان از سکوت و آرامش کویر لذت برد.

شب های کویر یکی از زیباترین و جذاب ترین جاذبه های گردشگری مناطق کویری است. زیرا که می توان به تماشای آسمان صاف و پر از ستاره شب های کویر نشست. اکثر

کویرهای ایران در مناطق مرکزی و اطراف استان اصفهان قرار گرفته است. شما می توانید در کمتر از۳ دقیقه بلیط هواپیما اصفهان خود را از سایت آس چارتر تهیه کنید و به  تماشای جذابیت های کویر بنشینید.

برای اقامت راحت تر شما عزیزان، آس چارتر قصد دارد در این مطلب به معرفی برخی از هتل ها و اقامتگاه های کویری ایران بپردازد. در ادامه همراه ما باشید.

هتل ۳ ستاره بالی اصفهان

هتل در سال ۱۳۸۸ و برای جذب کویرنوردان خارجی و داخلی در دل کویرهای ایران ساخته شده است. کسانی که قصد سفر به کویرای مصر، خور یا بیابانک را دارند، هتل بالی انتخابی خوب و مناسب برای آنها می باشد. این هتل در فاصله ۵۵ کیلومتری از کویر مصر قرار دارد.

این هتل در ۲ طبقه با ۳۳ اتاق ساخته شده است. معماری این هتل به گونه ای ساخته شده که به ۲ بخش مدرن و سنتی می باشد. بخش مدرن آن مانند دیگر هتل ها دارای تخت و صندلی درون اتاق ها می باشد اما بخش سنتی آن به گونه ای ساخته شده که مانند خانه های قدیمی به روی زمین مینشینند و لحاف های مخملی و تشک برای استراحت و خواب مسافرین تهیه شده است.

این هتل دارای اتاق های دو، سه، چهار تخته و یک سوئیت ۸۰ متری می باشد. از خدمات و امکانات هتل می توان به صبحانه رایگان، اینترنت، سرویس فرنگی درون اتاق ها، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی، حمام، تلوزیون، سالن های ورزشی بیلیارد و فوتبال دستی، سیستم های گرمایشی و سرمایشی، تاکسی سرویس و گشت نیم روزی و رستوران و کافی شاپ اشاره کرد.

جاذبه های گردشگری اطراف این هتل نیز کانال های پلایا، دریاچه نمک خود و تالاب و نخلستان گرمه می باشد. اقامت در این هتل، تفریحاتی همچون شتر سواری و سافاری و سواری بر روی موتورهای ای تی وی را در اختیار شما قرار می دهد. پارکینگ این هتل ظرفیت پذیرش ۲۰ ماشین را دارد.

فاصله این هتل تا فرودگاه شهید بهشتی اصفهان ۳۸۵ کیلومتر می باشد. برای تهیه  بلیط هواپیما تهران اصفهان به سایت آس چارتر مراجعه کنید.

آدرس: اصفهان، میدان فاطمی، هتل کویری بالی

اقامتگاه های کویری ایران

هتل ۳ ستاره تی دا کویر مصر

یکی دیگر از هتل های کویری، هتل تی دا می باشد که در نزدیکی کویر مصر استان اصفهان قرار گرفته است. این هتل با بافتی سنتی و قدیمی انتخابی جذاب برای مسافرین می باشد.

این هتل از سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را آغاز نموده و دارای ۳۰ باب اتاق و سوئیت اقامتی می باشد. برخی از اتاق های این هتل مجهز به  تخت و برخی دیگر نیز طبق بافت قدیمی و سنتی دارای لحاف و تشک می باشد.

سوئیتی وی آی پی نیز در این هتل وجود دارد که دارای ۲ اتاق ۲ تخته می باشد و با دری به یکدیگر متصل می شوند. در صورت نیاز سرویس اضافه مثل تشک ارائه می شود. امکاناتی نظیر کمد، حمام، شوفاژ، یخچال، چای ساز و سشوار در این هتل برای مسافرین تهیه شده است.

هتل تی دا رو به تپه های شنی قرار دارد که  باعث می شود مسافرین بتوانند از تفریحاتی نظیر شترسواری، ماشین سواری و موتور سواری بهره مند شوند. آس چارتر بهترین ارائه کننده بلیط ارزان چارتری هواپیما اهواز اصفهان می باشد.

آدرس: اصفهان، شهرستان خور و بیابانک، روستای کویری مصر، روستای فرحزاد

اقامتگاه های کویری ایران

اقامتگاه بومگردی خانه آتشونی یا خانه مازیار

اقامتگاه بومگردی خانه آتشونی، یکی از اقامتگاه های  بومگردی شهرخور می باشد و ۴۰۰ سال قدمت دارد. این اقامتگاه به نام سازنده آن یعنی مازیار آل داوود  نیز معروف می باشد که در روستای گرمه یکی از توابع شهر خور و بیابانک استان اصفهان قرار دارد.

آقای مازیار آل داوود بعد از زندگی شهری تصمیم می گیرد از تهران به زادگاه پدری اش بازگردد و خانه پدری اش که حدود ۴۰۰ سال قدمت داشته است را بازسازی و مرمت کند. این هتل ۱۲ اتاق دارد.

اقامتگاه مازیار دارای رستوران و کافی شاپ می باشد که در رستوران آن غذاهای لذیذ محلی سرو می شود.

آدرس: استان اصفهان، جندق، روستای گرمه

اقامتگاه براتی، روستای مصر

اقامتگاه براتی یکی از اقامتگاه های کویری ایران در روستای مصر، شهر خور و استان اصفهان می باشد. این اقامتگاه در فاصله ۲ کیلومتری از کویر مصر قرار دارد. در واقع این اقامتگاه یک خانه قدیمی است که در اختیار گردشگران و کویر گردان قرار گرفته است. اقامتگاه براتی از بافتی و سنتی برخوردار می باشد و پنجره های آن چوبی و دیوارهای آن کاهگلی است.

این اقامتگاه دارای ۷ اتاق می باشد که یک اتاق آن ۱۰ نفره، ۶ اتاق ۷ نفره و ۱ سوئیت ۴ نفره می باشد که می تواند جمیعا از ۵۶ نفر پذیرایی کند. اتاق های اقامتگاه براتی فاقد سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی می باشد و باید مشترکا از آنها استفاده کرد. سه سرویس بهداشتی ایرانی و یک حمام مردانه و یک سرویس بهداشتی ایرانی، یک سرویس بهداشتی فرنگی و دو حمام زنانه در اقامتگاه براتی وجود دارد.

همچنین در حیاط های این خانه تخت های چوبی قرار دارد که مسافران می توانند به روی این تخت ها نشسته و از منظره زیبای آسمان کویر در شب لذت ببرند. امکانات دیگری نیزهمچون پارکینگ غیر مسقف، اینترنت، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و حمام مشترک و راهنمای تورهای گردشگری محلی در این اقامتگاه وجود دارد. امکانات تفریحی اقامتگاه براتی نیز شامل گشت کویر، رمل، شترسواری، موتور چهارچرخ، سافاری می شود.

از جاذبه های گردشگری نزدیک به اقامتگاه می توان به روستای گرمه، روستای فرحزاد و عروسان و دریاچه نمک خور اشاره کرد. اگر شما هم می خواهید از مناظر زیبای کویر لذت ببرید، بلیط هواپیما تهران اصفهان خود را از سایت آس چارتر تهیه کنید.

آدرس: روستای مصر،  کوچه رو به روی مغازه سادات

بخش نظردهی بسته شده است..