چهارمین کنگره سرداران و ۴۵۰۰ شهید در بهاباد

چهارمین کنگره سرداران و ۴۵۰۰ شهید در بهاباد به همراه یادواره سردار شهید رفیعیان برگزار شد.

به گزارش یزدی نیوز ،سردار میرزاحسینی دبیرکنگره شهدای آمادو پشتیبانی کشور در این مراسم پیام فرماندهی آماد و پشتیبانی سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی کشور را برای برگزاری این یادواره قرائت کرد

رئیس دفتر جنبش امل لبنان در ایران در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مقاومت و مدافع حرم و شهید حاج قاسم سلیمانی اظهارداشت: سردارسلیمانی چنان درخت مقاومت را آبیاری و با خون خود آن را سیراب کرد، که خشکاندن این درخت در ایران و لبنان و عراق خیالی باطل است.

سیدصلافحص ادامه داد: با شهادت او برگی به کتاب پرافتخار مقاومت افزوده شد.

جانشین سپاه الغدیر یزد در این یادواره گفت: امروز دشمن در جنگ نرم علیه ایران دنبال تحقق اهداف شوم خود در کشور است و یکی از راه‌های مقابله با این توطئه شوم و شیطانی ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و از خود گذشتگی است.

سرهنگ زارع کمالی در مورد خدمات سردار رشید اسلام شهید محمد رفیع رفیعیان درسمت فرمانده آمادوپشتیبانی تیپ الغدیردر زمان دفاع مقدس گفت: شهید رفیعیان فرماندهی بود که هیچگاه نماز اول وقتش ترک نمی شدو در نقش پشتیبانی جنگ فرماندهی موثر بود.

در پایان با اهدای تندیس یادواره به خانواده شهید رفیعیان از مقام شهید رفیعیان تجلیل و از دو کتاب دفاع مقدس به نام چشمانت برای آخرین بار و ماه من نوشته رزمنده بسیجی حسین عبداللهیان رونمایی شد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..