رقابت ۱۰۰بانوی ابرکوهی در جشنواره فرهنگی ورزشی هفته بسیج

جشنواره فرهنگی ورزشی بانوان شهرستان ابرکوه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج برگزار و طی آن ۱۰۰ ورزشکار در رشته های مختلف با هم به رقابت پرداختند.

«لیلا حسینی» مسئول ورزش بانوان شهرستان ابرکوه  اظهار کرد: همزمان با گرامیداشت هفته بسیج به همت اداره ورزش و جوانان، هیئت‌های ورزشی والیبال، بدمینتون، همگانی و انجمن‌های ورزشی و ناحیه مقاومت بسیج، جشنواره فرهنگی ورزشی بانوان ابرکوه برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این جشنواره تعداد ۱۰۰ ورزشکار در رده سنی آزاد در آیتم‌های پنجه زدن والیبال، ضربه زدن با راکت بدمینتون به توپ، دوی سرعت و دارت در قالب تیم‌های چهار نفره با یکدیگر به رقابت پرداختند.

حسینی خاطرنشان کرد: در خاتمه این رقابت‌ها، «فاطمه حاتمی زاده»، «مائده فلاح زاده»، «ریحانه حاتمی زاده» و «زینب صالحی» در آیتم‌های مذکور صاحب مقام‌های نخست شدند.

وی تصریح کرد:« نازنین فاطمه ستار»، «فاطمه فلاح زاده»، «ریحانه عادل» و «محدثه عسکریان» نیز در جایگاه دوم قرار گرفته و «زهره فلاح زاده»، «صفیه فلاح زاده»، «فاطمه حیاتی زاده» و «زهره فلاح زاده» نیز صاحب مقام‌های سوم شدند.

گفتنی است؛ احمد تولایی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار، محمد مهدی متوسل رئیس اداره ورزش و جوانان و سید حسین حسینی دوست رئیس هیات همگانی شهرستان در آیین افتتاحیه و اختتامیه این جشنواره حضور داشتند.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..