نیاز ۱۰۰ میلیارد تومانی حوزه بهداشت و درمان بافق

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: تکمیل طرح‌های عمرانی بهداشت و درمان در بافق به بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

به گزارش یزدی نیوز، عمیدالدین خطیبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در حاشیه ستاد بهداشت و درمان بافق گفت: طرح‌های نیمه تمام نظیر تکمیل بیمارستان ۹۶ تخت خوابی، تکمیل مرکز جامع سلامت، اورژانس، آزمایشگاه مرکزی و خانه‌های بهداشت در اولویت قرار دارد.

 

وی خاطر‌نشان کرد: اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این طرح‌ها بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان است که با کمک خیرین، فرمانداری و وزارت بهداشت تأمین می‌شود.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با اشاره به اولویت طرح‌های نیازمند مبالغ کمتر تصریح کرد: بیمارستان ولیعصر(عج) به دلیل نیاز به تعمیرات، از جمله طرح‌های در اولویت است.

 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد نیز گفت: از بین شهرستان‌های دور از مرکز استان، بافق جزء شهرستان‌های برخوردار از نظر متخصص محسوب می‌شود و این فراتر از دستورالعمل‌های بهداشت و درمان است.

حبیب نیکوکار افزود: ساختمان بیمارستان ۹۶ تخت خوابی مشکلاتی دارد که با وعده‌های داده شده، تا آخر سال حل می‌شود. وجود متخصص رادیولوژی و دستگام ام آر آی برای این شهرستان هم در حال پیگیری است.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..