هشدار پلیس فتا یزد درباره استفاده از دستگاه‌های خودپرداز

رئیس پلیس فتا استان یزد: برای مطمئن شدن از واریز وجه، نیازی به ورود به بخش انتقال وجه نیست.

به گزارش یزدی نیوز، سرهنگ مرتضی ابوطالبی گفت: برای دریافت وجه، تنها دادن شماره حساب و یا شماره کارت به فرد واریز کننده کفایت می‌کند و نیازی به دادن رمز اول و دوم، CVV۲، تاریخ انقضا و … نیست.

وی ادامه داد: برای مطمئن شدن از واریز وجه، نیازی به ورود به بخش انتقال وجه نیست و دارنده کارت فقط با گرفتن موجودی حساب خود می‌تواند از واریز شدن و یا واریز نشدن وجه به حساب و کارت خود مطلع شود.

رئیس پلیس فتا افزود: از کارت بانکی خود برای انجام مبادلاتی که از نظر اندازه کم است، استفاده کنید، بنابراین از متصل کردن حساب‌هایی که گردش مالی زیادی دارند، به کارت بانکی خود اجتناب کنید.

ابوطالبی اظهار داشت: کارت عابربانک خود را در اختیار افراد ناشناس قرار ندهید و در صورت مفقودی در اسرع وقت با شعبه بانک صادرکننده کارت تماس گرفته و یا از طریق اینترنت بانک یا تلفن بانک نسبت به مسدود و باطل کردن کارت به منظور پیشگیری از هر گونه سوء استفاده اقدام کنید.

وی با بیان اینکه اگر افراد ناشناس تقاضای استفاده از خدمات بانکی بوسیله کارت شما را داشتند، آن را نپذیرید تصریح کرد: هنگام استفاده از خدمات بانکی دقت کنید مشخصات و جزئیات کارت برای دیگران قابل مشاهده نباشد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..