ارائه خدمات تامین اجتماعی به ۷۵ درصد از یزدی‌ها

مدیرکل تامین اجتماعی استان یزد: در مجموع ۷۵ درصد جمعیت استان یزد تحت پوشش بیمه‌ای تامین اجتماعی قرار دارند.

به گزارش یزدی نیوز مجید درویشی در نشست با سرهنگ جوکار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مرکزی یزد به مناسبت هفته بسیج از پوشش ۸۷ درصدی جمعیت شهری سازمان تامین اجتماعی خبر داد.

وی گفت: این سازمان بسیجی محور با ارائه خدمات بیمه‌ای و درمانی در سطح استان به ۲۹۷هزار نفر بیمه شده اصلی و ۷۵ هزار نفر مستمری‌بگیر در مجموع به ۹۵۸ هزار نفر جمعیت تحت پوشش خود خدمات ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه سازمان تامین اجتماعی نهادی غیردولتی است از این مجموعه به عنوان سازمانی خدمتگزار به اقشار مختلف جامعه نام برد که در مجموع ۷۵ درصد جمعیت استان را تحت پوشش بیمه‌ای خود قرار داده است.

جوکار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مرکزی یزد هم از سازمان تامین اجتماعی استان به عنوان یک دستگاه برتر خدمتگزار با سابقه‌ای درخشان در میان سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان در ارائه خدمات به مردم نام برد و از مجموعه پرسنلی سازمان که با ارائه خدمات خالصانه خود با اشرافیت کامل بسیجی وار خدمت می‌کنند تقدیر و تشکر نمود.

در پایان این نشست نیز آقای مصطفی اعتمادیان به عنوان فرمانده جدید پایگاه مقاومت بسیج شهدای هفتم تیر سازمان تامین اجتماعی معرفی گردید.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..