آغاز طرح زمستانی دستگاه‌های امدادی استان یزد

در طرح زمستانی دستگاه‌های امدادی استان یزد ۵۰ تیم آماده امداد رسانی به مسافران در مواقع لزوم هستند.

به گزارش یزدی نیوز در اجرای طرح زمستانی ۵۰ تیم متشکل از گشت‌های تخصصی پلیس راه، هلال احمر، اورژانس، راهداری و حمل و نقل و امداد خودرو در ۵ ایستگاه زمستانی و ۱۸ قطعه از جاده‌های استان مستقر خواهند شد تا در مواقع لزوم امداد رسانی به مسافران زمستانی را با آمادگی کامل انجام دهند.
این تیم‌ها امروز در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان در قرارگاه فرماندهی انتظامی استان ماموریت خود را آغاز کردند و برای استقرار در مناطق تعیین شده راهی شدند.
سردار بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد در این مراسم با اشاره به لزوم تلاش همه دستگاه‌ها برای کاهش حوادث جاده‌ای و افزایش ایمنی سفر در استان گفت: همه تلاش ما در نیروی انتظامی اینست که حوادث رانندگی در بخش‌های مختلف کاهش داشته باشد.
مدیر کل راهداری و حمل نقل استان نیز آمادگی کامل راهداران برای خدمت رسانی به مردم را یاد اور شد و گفت: در اجرای این طرح ۲۸۱ دستگاه خودرو سبک و سنگین به همراه ۳۲۵ راهدار در ۲۷ نقطه استان بصورت ثابت و سیار حضور خواهند داشت.
اما هلال احمر استان نیز امسال مجهز‌تر به میدان آمده است.
مدیر عامل هلال احمر استان یزد گفت: در کنار ۱۲ پایگاه امداد جاده‌ای ۲ پایگاه امداد کوهستان نیز امسال افزوده شده و امداد هوایی هلال احمر نیز امسال یاریگر هم وطنانمان خواهد بود.
رییس پلیس استان نیز با اشاره به لزوم رعایت همه قوانین راهنمایی و رانندگی گفت: گردنه‌های علی آباد، سخوید، کرمانشاهان، خرانق و رباط پشت بادام مناطق و محور‌های برفگیر استان هستند که رانندگان باید برای تردد در آن هنگام بارندگی زنجیر چرخ داشته و از ایمنی خودرو خود اطمینان داشته باشند.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..